В Києві не фіксують та не аналізують місця, де найчастіше трапляються автопригоди.
Відповіді на такі запити до Національної поліції та Центру організації дорожнього руху він розмістив у дописі у Facebook.
На запит у Центр організації дорожнього руху Олександру відповіли, що Управління патрульної поліції не передає їм даних про характер та місця концентрації аварій в столиці.
«В поліції скаржаться на не розроблені нормативи, попри те, що вони передбачені згідно з рішенням уряду.
Причому така практика обліку аварійності була поширена ще на початку 2000-х років і за нею визначали пріоритетність в плануванні автомобільних розв’язок, встановленні огороджень тощо.
Тож поки два відомства ділять між собою відповідальність, кияни гинуть під колесами авто», — пише Пабат.
Нещодавно Киев.
Власть повідомила про результати дослідження громадського активіста Сергія Пасюти, якими він поділився на своїй сторінці у Facebook.
За словами активіста, він проаналізував базу з адресами ДТП в Києві з серпня 2016 року по грудень 2019 року, яку йому надала патрульна поліція.
В результаті з’ясувалося, що з 536 смертей в ДТП, що сталися за цей період в Києві, 268 сталися за на одних і тих самих 19 вулицях.
Перелік вулиць та кількість загиблих в аваріях, що там трапились.
Гістограма з допису Сергія Пасюти.
Минулого року Сергій також проводив аналогічний аналіз даних патрульної поліції, тоді лідером за кількістю смертей в ДТП була Кільцева дорога.
Фото обкладинки: pixabay.