18 апреля, четверг
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
У Києві не аналізують локації, де найчастіше трапляються ДТП
У Києві не аналізують локації, де найчастіше трапляються ДТП

У Києві не аналізують локації, де найчастіше трапляються ДТП

В Києві не фіксують та не аналізують місця, де найчастіше трапляються автопригоди.

Відповіді на такі запити до Національної поліції та Центру організації дорожнього руху він розмістив у дописі у Facebook.

На запит у Центр організації дорожнього руху Олександру відповіли, що Управління патрульної поліції не передає їм даних про характер та місця концентрації аварій в столиці.

«В поліції скаржаться на не розроблені нормативи, попри те, що вони передбачені згідно з рішенням уряду.

Причому така практика обліку аварійності була поширена ще на початку 2000-х років і за нею визначали пріоритетність в плануванні автомобільних розв’язок, встановленні огороджень тощо.

Тож поки два відомства ділять між собою відповідальність, кияни гинуть під колесами авто», — пише Пабат.

Нещодавно Киев.

Власть повідомила про результати дослідження громадського активіста Сергія Пасюти, якими він поділився на своїй сторінці у Facebook.

За словами активіста, він проаналізував базу з адресами ДТП в Києві з серпня 2016 року по грудень 2019 року, яку йому надала патрульна поліція.

В результаті з’ясувалося, що з 536 смертей в ДТП, що сталися за цей період в Києві, 268 сталися за на одних і тих самих 19 вулицях.

Перелік вулиць та кількість загиблих в аваріях, що там трапились.

Гістограма з допису Сергія Пасюти.

Минулого року Сергій також проводив аналогічний аналіз даних патрульної поліції, тоді лідером за кількістю смертей в ДТП була Кільцева дорога.

Фото обкладинки: pixabay.

Источник материала
Поделиться сюжетом