Дорожники показали, як і чим латають ями у Києві
Дорожники показали, як і чим латають ями у Києві

Дорожники показали, як і чим латають ями у Києві

Взимку дорожники для забезпечення безпечного проїзду автотранспорту виконують роботи з ліквідації аварійно-небезпечних руйнувань дорожнього покриття.

Про це повідомляє комунальна корпорація «Київавтодор».

«Поряд із технологією рециклінгу – переробки безпосередньо на місці виконання робіт старого асфальтобетону у новий з подальшим його використанням, дорожники застосовують і інші технології, зокрема, ремонт за допомогою литої асфальтобетонної суміші.

Сама назва матеріалу - «литий асфальтобетон» - говорить про його особливості – асфальтобетонна суміш придатна для лиття.

«Литий» асфальтобетон є сумішшю бітумного в’яжучого, кам’яного наповнювача і мінерального порошку, нагрітих та перемішаних в гарячому стані.

В порівнянні зі звичайним асфальтобетоном ця суміш містить більшу кількість в’яжучого матеріалу.

Транспортування литої асфальтобетонної суміші з асфальтобетонного заводу до місця виконання робіт здійснюється в автомобільних термокотлах «Мадро», які підтримують необхідну температуру», - розповіли дорожники.

Вони пояснили, що лита суміш, доставка якої від котла «Мадро» до ремонтної карти здійснюється за допомогою будівельних тачок, укладається врівень з поверхнею існуючого покриття без подальшого ущільнення матеріалу, тобто каток або віброплита при роботі з литим асфальтобетоном не використовується.

Завершальним етапом ремонтних робіт є присипка гравієм або щебенем відремонтованої ділянки дорожнього покриття.

«Виконання ремонтних робіт з використанням «литого» асфальтобетону дозволяє дорожникам припинити глибинне руйнування конструкції дорожнього одягу і забезпечити тим самим задовільний стан дорожнього покриття до планового ремонту», - додали в «Київавтодорі».

Источник материала
Поделиться сюжетом