Два тижні тому в мережі з’явився допис із світлиною звичайного курячого яйця, але за лічені дні він набув небаченої популярності і б’є усі рекорди.
Допис із яйцем лайкнули і ведучі ТСН, зокрема Марічка Падалко.
"Я люблю людей, у яких є ідеї", - пояснила вона свою реакцію.
Деякі, як от фанати коміка Юрія Ткача, пішли ще далі – поєднали зі світлиною його обличчя.
"Я вчора теж як побачив – реготав так! Усі пролайкали, всі дуріють на одній хвилі", - каже він.
У своєму пості "автори" яйця просять підтримати їх заради рекорду – попередній встановила модель Кайлі Дженер.
Фото користувачів, які називають себе "яйцевою бандою", вподобали майже 50 мільйонів людей.
Закордонні ЗМІ повідомляють, що вони - англійці.
Відповіді від них немає.
Натомість Олесь Петрович, досвідчений знавець яєць, який має понад сто курей, розкрити секрет успіху простого яйця не може – йому це невтямки.
"Близько двох гривень собівартість.
Воно ж не золоте", - каже він.
Однак фахівці інтернет-технологій кажуть, що яйце якраз стало золотим і нині може приносити авторам допису шалені гроші.
"Це дуже велика група людей.
Шість мільйонів за той проміжок часу – це успіх.
Успіх не прогнозований", - каже керівник брендингового агентства Олексій Іванов.
Те, що секрет у простоті допису, підтверджує і психолог – нині для вибагливих користувачів це дивина.
"Звичайна проста фотографія одного предмета.
Викликала стільки лайків, тому що простота відійшла на другий план – і раптом вона з’являється", - каже Світлана Арефнія.