Японський роботизований готель "звільнив" половину механічних співробітників

Своїх місць позбулися роботи-ляльки, роботи-динозаври і головний консьєрж, повідомляє Depo.

ua з посиланням на НВ .

В першу чергу керівництво готелю вивело з експлуатації роботів-помічників Churi, встановлених в кожному номері.

Пристрої, схожі на ляльок, не змогли відповісти навіть на прості запитання.

Коли гості готелю запитали Churi, "О котрій відкривається парк розваг?", робот не дав доброї відповіді.

Це було проблемою, тому що Churi повинен був допомогти зменшити нестачу персоналу в готелі.

Також були "звільнені" два робота-велоцираптора, які зустрічали гостей на стійці реєстрації.

Справа в тому, що люди повинні були виконувати роботу за динозаврів і копіювати паспорти гостей вручну.

Під скорочення потрапили роботи-постачальники, які часто втрачали багаж і могли доставити валізи лише в 24 з 100 номерів.

Головний робот-консьєрж готелю також не знав, як відповісти на питання про розклад рейсів і прилеглих туристичних визначних пам'яток.

З тих пір його замінила людина.

Багато з роботів що вийшли на пенсію, працювали вже кілька років, що робило їх застарілими.

Готель вирішив, що їх простіше звільнити, чим замінити, пославшись на високу вартість.

І врешті-решт, велика частина роботи повинна була бути залишена людям, особливо коли йдеться про те, щоб відповідати на складні питання.

Источник материала
Поделиться сюжетом