Модель з синдромом Дауна стала обличчям популярного бренду: ніжні фото
Модель з синдромом Дауна стала обличчям популярного бренду: ніжні фото

Модель з синдромом Дауна стала обличчям популярного бренду: ніжні фото

Буквально нещодавно популярний косметичний бренд Benefit представив свою нову лінійку декоративних засобів для макіяжу.

У рекламній кампанії взяла участь британська модель Кейт Грант.

Варто відзначити, що це перший випадок, коли модель з синдромом Дауна стала амбасадором Benefit.

"Вона прокладає шлях для людей, які можуть піти за нею.

Кейт хоче підвищувати обізнаність про людей з обмеженими можливостями, і вона робила це з самого початку своєї кар'єри", — заявила мати Кейт Грант в інтерв'ю британській газеті Metro.

Більш того, в минулому році модель вже брала участь у показі на Тижні моди в Белфасті.

Також Кейт стала героїнею документального фільму ірландського каналу BBC, в якому вона розповіла про своє бажання бути моделлю.

Після випуску зворушливого сюжету представники Benefit зв'язалися з Кейт і запропонували їй знятися в рекламі нової лінійки косметики.

Meet your new WING woman! 😘 The gorgeous @kategrantmodel using our new #rollerliner liquid eyeliner to create these sharp wings! Available nationwide for £18.50 #justwingit #eyeliner #benefit #beauty 📷 Image Description: a photo of @kategrantmodel wearing new roller liner eyeliner in black.

Раніше ми писали про те, що короткометражний фільм відомої компанії під назвою "Вір", грає зі знаменитим слоганом "Краще, що може мати людина", який змінили на "Краще, ким може стати людина".

У Gillette хочуть, щоб чоловіки закликали один одного до "відповідальності".

Деякі з користувачів вітали оголошення, яке має на меті оновити 30-річний слоган компанії, але більшість заявили, що Gillette для них тепер "мертвий".

This is how you use your brand.@Gillette thoughtfully challenges toxic masculinity and “the best a man can get.” #Gillettepic.

— Mik Grigg (@Mik.

Grigg) January 15, 2019.

Як повідомляв портал Знай.

иа, американська модель і актриса Емілі Ратаковски похвалилася портретним кадром з бекстейджу для показу культового бренду Versace.

Дівчина приміряла на себе розкішні золоті прикраси, які ідеально підійшли до її бронзової засмаги.

Також портал Знай.

иа писав, що Ірина Шейк взяла участь у показі знаменитого бренду Max.

Mara і вийшла на подіум у темно-синій суворій сукні.

Нюдовий макіяж зробив погляд Шейк дуже спокусливим, але образ сподобався далеко не всім фанатам.

Источник материала
Поделиться сюжетом