За 2019 рік у Південній Кореї планують майже вшестеро збільшити продажі водневих авто.
Популяризувати машини на екопальному хочуть за рахунок субсидій і збільшення кількості заправок.
Також знизять вартість самого водню.
Продажі електрокарів на паливних елементах розраховують підняти від 700 одиниць до 4 тисяч вже за 2019 рік, пише Electrive.
Новий план уряду Південної Кореї назвали "водневої економікою".
До 2018 року у країні побудували орієнтовно дві тисячі електрокарів, в яких замість батареї використовують технології для перетворення водню в енергію.
За новим планом, до 2025 року кількість водневих машин повинно зрости до ста тисяч.
До 2040 року планується подальше різке збільшення до 6,2 мільйона авто на паливних елементах, з яких 3,3 мільйона будуть експортовані.
Уряд планує досягти цього шляхом розширення інфраструктури: число водневих заправок збільшат з 14 одиниць в минулому році до 310 до 2022 року і до 1200 штук до 2040.
Крім того, у Південній Кореї планують знизити середню ціну автомобіля на водні до близько 27 тисяч євро за рахунок субсидій.
Водень також повинен стати значно дешевшим: мета полягає у тому, щоб до 2040 року знизити собівартість виробництва від 6,25 до 2,34 євро за кг.
Очікується, що громадський та комерційний транспорт також переведуть на водень.
Довгострокова мета полягає у тому, щоб ввести в обіг 40 тисяч автобусів, 80 тисяч таксі і 30 тисяч вантажівок на водні.
Також планується стимуляція внутрішнього виробництва деталей.
Єдиний ринок збуту для електрогрузовиків - Китай.