"Смерть" домашніх 3D-технологій: чому NVIDIA припинила підтримку 3D Vision
"Смерть" домашніх 3D-технологій: чому NVIDIA припинила підтримку 3D Vision

"Смерть" домашніх 3D-технологій: чому NVIDIA припинила підтримку 3D Vision

Як повідомляє CNET, виробник відеокарт Ge.

Force повідомив про плани припинити підтримку та розвиток 3D Vision.

Що відомо про 3D Vision? Технологію, вперше анонсували в 2009 році і поліпшили її в 2011 році.

3D Vision повинна була стати стандартом для потужних ПК та ігрових спільнот, але щось пішло не так.

Компанія зробила з цієї нагоди лише скромну заяву на офіційній сторінці технічної підтримки.

Цей крок є ще одним свідченням повільної і болісної смерті 3D.

NVIDIA більше не розвиватиме 3D-технології для дому.

Історія 3D-технологій? Технологічна тенденція зародилася на тлі ажіотажу навколо науково-фантастичного фільму "Аватар" від режисера Джеймса Кемерона, який вийшов на екрани в2009 році.

За цим послідувало ще багато фільмів в 3D, а широкомовні компанії на кшталт ESPN стали просувати технологію для домашніх користувачів.

Тут-то і з'явилася 3D Vision від NVIDIA.

Коли ви дивитеся 3D-фільми, запускаєте 3D-ігри, то відчуваєте, що перебуваєте всередині комп'ютера, і це дуже хвилюючий досвід,.

– зауважив свого часу виконавчий директор NVIDIA Женьсюнь Хуан.

Занепад технології.

В остаточному підсумку, все виявилося не так райдужно.

Активна затвора технологія коштувала відносно дорого, вимагала покупки окулярів для кожного глядача і мала свої недоліки (на кшталт зниження яскравості та артефактів), а більш дешева поляризаційна – вдвічі знижувала роздільну здатність монітора (або телевізора) і дуже залежала від кута зору.

До того ж якісна реалізація 3D-режиму була далеко не у всіх іграх, та й відеоконтенту було недостатньо.

В результаті до 2017 року ринок 3D-телевізорів закономірно помер.

Тепер здалася і NVIDIA.

Втім, можливо, в майбутньому стереотехнології знову повернуться на масовий ринок, особливо якщо віртуальна реальність зможе вийти за межі досить нішевої напівекспериментальної галузі.

Источник материала
Поделиться сюжетом