"Укрзалізниця" вимагає від своїх клієнтів-промисловців платити більше при постійному погіршенні якості послуг, - ЗМІ
"Укрзалізниця" вимагає від своїх клієнтів-промисловців платити більше при постійному погіршенні якості послуг, - ЗМІ

"Укрзалізниця" вимагає від своїх клієнтів-промисловців платити більше при постійному погіршенні якості послуг, - ЗМІ

Багато з тих пасажирів, хто сьогодні критикує "Укрзалізницю" за брудну білизну або запах у вагонах, навіть уявити собі не можуть, що, в порівнянні з промисловими вантажовідправниками, їх можна вважати справжніми щасливчиками.

Тому що на ринку вантажних перевезень цілком буденними вважаються такі явища, як тижневі затримки, вагони без підлоги і дверей, або необхідність заплатити винагороду за можливість надіслати свій вантаж.

Про це повідомляє видання "Апостроф" в матеріалі "Тарифи на шкоду: як "Укрзалізниця" сама собі риє яму".

Так, згідно з дослідженням, опублікованим на початку 2019 року Українським інститутом майбутнього (UIF), на сьогоднішній день кількість вантажних вагонів в Україні, які перевищили термін експлуатації, досягла критичної позначки.

І при збереженні поточних тенденцій ситуація ще погіршиться – дефіцит таких вагонів у найближчі роки зросте катастрофічним чином, йдеться в матеріалі.

Крім того, кількість залізничних шляхів "Укрзалізниці", які потребують ремонту та модернізації у 2018 році, становила близько 40%.

При цьому план ремонтних та відновлювальних робіт виконувався лише наполовину.

При збереженні цієї тенденції до 2025 році ремонту будуть вимагати 70% колій, що значно погіршить і без того невисока якість перевезень та їх швидкість.

Також видання зазначає, що вартість вантажних перевезень в Україні зростає щорічно.

"Якщо проаналізувати дані Укрстату, можна виявити, що найбільш значне зростання – понад 50% – збігалося за часом зі стрибками курсу долара.

Однак і в "рівні" роки рівень зростання тарифів міг підвищувати більше 10% до попереднього року", - пишуть журналісти.

Як повідомлялося раніше "Укрзалізниця" запланувала підвищення тарифів на вантажні перевезення на 14,2%.

Це викликало жорстку критику з боку промисловців, в першу чергу аграріїв і металургів.

Державна регуляторна служба не підтримала дане підвищення і створила робочу експертну групу для формування об'єктивного тарифу на перевезення залізницею.

Проти підвищення тарифу виступила Американська торговельна палата, за даними якої внаслідок підвищення на плечі вантажовідправників ляже додаткове навантаження в 10 мільярдів гривень.

Источник материала
Поделиться сюжетом