15:40, 16 травня 2019.
Транспорт.
26.
Модель доступна з бензиновим і дизельним двигуном.
Новинка технічно не відрізняється від хетчбека / фото Ford.
Компанія Ford представила на європейському ринку Focus ST четвертого покоління в кузові універсал.
Новинка технічно не відрізняється від хетчбека і буде доступна з бензиновим або дизельним двигуном.
Універсал Ford Focus ST можуть оснастити 2,3-літровим Eco.
Boost (280 сил і 420 Нм моменту) або дизелем Eco.
Blue об'ємом два літри (190 сил і 400 Нм моменту), пише motor.
Обидва двигуни поєднуються з шестиступінчастою «механікою», але для бензинового трохи пізніше запропонують семиступінчасту автоматизовану коробку передач з функцією Adaptive Shift Scheduling (підлаштовує алгоритм перемикань під стиль водіння).
Бензинові Focus ST отримали електронний диференціал підвищеного тертя eLSD і адаптивні амортизатори CCD.
Крім того, вони можуть комплектуватися пакетом Performance з трекових режимом роботи електроніки та лонч-контролем.
До того ж у Focus ST c 2.3 є система «антилаг», розроблена для суперкара GT і пікапа F-150 Raptor: в режимах Sport Track вона довше тримає дросель відкритим, підтримуючи швидкість обертання крильчатки турбокомпресора.
З місця до «сотні» хетчбек Focus ST розганяється за 5,7 секунди, універсал — за 5,8 секунди.
Машини з дизельними двигунами проробляють це ж саме за 7,6 і 7,7 секунди відповідно.
Максимальна швидкість бензинових версій обмежена на позначці 250 кілометрів на годину, дизельних — 220 кілометрів на годину.
#автомобіль#Ford.