Зміна стосуватиметься не тільки сервісів пошукового гіганта, а й прошивки деяких смартфонів.
Як працюватиме новий алгоритм відображення реклами? У своєму офіційному блозі корпорація заявила, що найближчим часом має намір збільшити кількість своїх продуктів, в яких будуть відображатися рекламні оголошення.
Зміниться і метод відображення: формат реклами під назвою Discovery має на увазі заміну окремих банерів галереєю зображень у верхній частині сторінки.
Поєднуючи пошуковий підхід з більш інтерактивним візуальним форматом, реклама у вигляді галереї спрощує передачу інформації про те, що пропонує ваш бренд,.
"Ми виявили, що в середньому групи оголошень, які включають одне або кілька рекламних оголошень в галереї, мають на 25% більше взаємодій (платних кліків або переглядів) у верхній частині сторінки результатів пошуку для мобільних пристроїв", – додали в компанії.
Як виглядатимуть рекламні оголошення.
Tube, заявлено і поширення нового формату оголошень для користувачів iOS.
Коли запровадять зміни? Остаточний перехід рекламодавців на новий метод розповсюдження банерів планується протягом поточного року.