Новозбудований двоколійний Бескидський тунель у Карпатах функціонує вже рік.
За цей час крізь нього регулярно проїжджали поїзди - повідомляється на сайті Укрзалізниці."Це наймасштабніший інфраструктурний проект, реалізований у нашій країні за останні десятиліття.
Нині тунель повністю забезпечує як пропускну потребу на дільниці Лавочне - Мукачево, так і умови для розширення експортного потенціалу України", - заявив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
А також створює сприятливі умови для розвитку торгівлі України з країнами Європи.
Новий двоколійний тунель гарантує високий рівень безпеки руху.
А завдяки збільшенню швидкості поїздів (вантажних - до 60 км/год, пасажирських - до 70 км/год) та можливості паралельного пропуску двома коліями пропускна здатність перегону зросла вдвічі."Теперішні показники та тенденція до суттєвого збільшення вантажних і пасажирських потоків через новий Бескидський тунель відповідає розрахункам його окупності.
Із червня 2018 року через новозбудований тунель у напрямку західних кордонів держави та зворотно пройшло 10,5 тис.
вантажних поїздів загальною кількістю понад 500 тис.
Вантажообіг в обох напрямках становив майже 2,5 млрд тонно-кілометрів брутто", - відзначив Кравцов.
Окрім того, за рік цією ділянкою V Критського міжнародного транспортного коридору в обох напрямках пройшло 8590 пасажирських та приміських поїздів.
За розрахунками, окупність проекту припадає на 2042 рік.
При цьому враховуються не лише доходи від вантажних і пасажирських перевезень, а й зменшення експлуатаційних витрат від функціонування нового тунелю.24 травня президент України Петро Порошенко відкрив новий Бескидський тунель на перегоні Бескид-Скотарське на межі Львівщини й Закарпаття.
Підземний коридор завдовжки 1764 м викопали в горі.
Тунель — другий за протяжністю в Україні після Лутугинського, той має 2063 м.