Криворучко: керівництво УЗ щоразу пише нову Стратегію, але забуває про її реалізацію
Криворучко: керівництво УЗ щоразу пише нову Стратегію, але забуває про її реалізацію

Криворучко: керівництво УЗ щоразу пише нову Стратегію, але забуває про її реалізацію

Про це на своїй Facebook-сторінці написав глава Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко, коментуючи нову стратегію "Укрзалізниці" на найближчі п'ять років, яку затвердив Кабмін.

"Кожне нове керівництво приходить в УЗ і пише нову Стратегію.

При цьому всі забувають про головне – необхідність її реалізації.

Розробляла Стратегію Наглядова рада УЗ.

До компетентності її членів в цілому є великі питання.

Вони не вміють ставити завдання, забезпечувати результат, у них немає мотивації і розуміння проблемних питань діяльності компанії.

Ця Стратегія не має цільових показників, KPI для менеджменту, цілей щодо підвищення ефективності і зниження витрат.

А, значить, УЗ спочатку ставить некоректні стратегічні цілі, які заведуть галузь і економіку в ще більший тупик", – написав він.

Він також зазначив основні 5 питань до нової стратегії УЗ.

"Обґрунтовані тарифи.

Саме це стоїть на першому місці серед основних стратегічних ініціатив? У розумінні УЗ "обґрунтовані" – означає максимально можливі.

Тобто вже при постановці цілей створюється конфлікт інтересів з клієнтами.

І ніхто не говорить про те, що потрібно задовольнити потребу клієнтів або досягти з ними згоди.

Більше того, як ми знаємо, УЗ не встановлює тарифи.

Вона лише дає свої пропозиції: обґрунтовані чи не дуже, а затверджує їх акціонер, тобто Кабінет Міністрів.

А, значить, досягнути цю мету можна буде тільки лобістськими методами.

Тобто компанія у своїй Стратегії спочатку ставить лобістські цілі?" – пише він.

"Реорганізація товариства, боротьба з корупцією, раціоналізація, тобто все те, що вимагає дій з боку керівництва компанії – тільки на других ролях.

Боротьба з корупцією.

Не усунення, а боротьба.

Знову процес, знову менеджмент ні за що не відповідає.

Він бореться.

Якими методами? Запуск комплаєнс-офісу, який буде сам джерелом корупції, як багато антикорупційних органів в нашій країні.

Йдеться і про превентивні заходи, але що мається на увазі – не зазначено.

Напевно, творці Стратегії і самі не дуже розуміють", – зазначає він.

Довгострокова інвестиційна програма.

Передбачено два пункти:.

1) Усунення накопиченого недоінвестування в інфраструктуру в минулі роки;.

2) Збільшення якості і продуктивності рухомого складу, особливо тягового.

Навіть аналізувати складно, оскільки нічого не зазначено.

І потім відповідати менеджменту теж не за що,.

– пише він.

"Немає спонукання до дії.

Наприклад, пункт в розділі "Раціоналізація активів": "Визначення оптимальної кількості та розташування виробничих підрозділів".

Що далі? Які рішення чи дії потрібні? Так у всьому.

Тому, що документ орієнтований на процес, а не результат", – зазначив Криворучко.

Він також зазначив, що єдиний позитивний момент у новій стратегії – її регулярні публічні обговорення.

"Єдиний позитивний момент – це публічні обговорення виконання Стратегії кожні 6 місяців.

В принципі, це крок до прозорості.

Але з такою постановкою цілей, менеджмент буде помпезно розповідати про свої успіхи в їх виконанні.

Але розслаблятися не варто.

Спитаємо з усіх.

Мало не здасться", – резюмував він.

Источник материала
Поделиться сюжетом