Відповідну інформацію надав керівник з маркетингу Facebook Антоніо Лучіо, повідомляє видання Mind з посиланням на WSJ.
«Немає сумнівів, що ми припустилися помилок, і ми перебуваємо у процесі їхнього усунення.
Але ми повинні розповісти цю історію світу як з точки зору довіри, так і з точки зору цінностей», – сказав він.
Антоніо Лучіо розповів, що нещодавна зміна дизайну Facebook - це вже частина кампанії з відновлення іміджу.
В компанії не уточнили, скільки саме грошей буде витрачено на рекламу.
За оцінками WSJ, в 2018 році Facebook вклала у маркетинг у США близько $382 млн, а в 2017 – всього $50 млн.
Також розслідування розпочали Ірландія та Канада.
Припускається, що ці дані могли бути використані в ході виборчої кампанії в США в 2016 році і референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу.
Cambridge Analytica могла отримати дані в цілому 87 млн користувачів соцмережі.
Федеральна комісія з торгівлі США (F.
T.C.) планує оштрафувати компанію на суму до 5 млрд доларів за порушення конфіденційності.