У Львові та Києві під "Ашаном" відбулись акції проти жорстокого утримання курей у клітках
У Львові та Києві під "Ашаном" відбулись акції проти жорстокого утримання курей у клітках

У Львові та Києві під "Ашаном" відбулись акції проти жорстокого утримання курей у клітках

Активісти організації зібрались під супермаркетом з плакатами: “Ми вимагаємо правду про реальність виробництва яєць в Україні”, “Подвійні стандарти - ганьба міжнародного бренду”, “Ашан, годі приховувати правду від клієнтів”.

Учсники акції заявляють, що "звертаються з вимогою відмовитися від продажу яєць курей, які живуть у клітках, так як ця мережа("Ашан" - ред.) зробила у інших країнах".

За словами львівської волонтерки Олени Баран, "ціна такого яйця - це існування курей в умовах, максимально віддалених від комфортних та природних.

На більшості ферм використовують кліткові батареї, де птахи не мають місця розправити крила, відсунутись одна від одної, почистити пір'я..

Багато хто звик сприймати курей як істот нерозумних.

Проте дослідження, опубліковане у журналі Animal Cognition показує, що ми недооцінюємо їх.

Вони вміють рахувати, приймати рішення, відчувають час і можуть спрогнозувати майбутнє.

А ще курочки здатні до емпатії, недарма ж ми називаємо занадто дбайливих людей - квочками.

Тож у XXI столітті вимога з повагою ставитися до інших живих істот, їхніх потреб та добробуту здається нам нормою.

Це вимога Європи, чи ми менш чутливі? Тому "Ашан" і має затвердити однакові стандарти до своєї продукції в українських та європейських магазинах".

ua / Олена Мушинська.

"Навіть найменші кроки у бік покращення в утриманні на фабриках разюче змінюють рівень стресу та кількість смертей тварин.

У Європі вже давно відповідальність за життя останніх лежить не лише на споживачах, але й на бізнесі.

Тому дуже важливо починати говорили про етичний свідомий бізнес в Україні.

Світові бренди активно відмовляються від продукції найжорстокіших практик, наприклад, хутра або яєць від курей, що утримуються у клітках.

В Україні як результат комунікації вже 4 міжнародні бренди відмовились від використання яєць "з кліток".

Ми працюємо з французьким ритейлером "Ашан" щодо аналогічного зобов'язання", - стверджує представниця "Відкритих кліток" Ліза Сєвєріна.

Зазначимо, організація "Відкриті клітки" заснована у 2012 році.

Члени організації борються за захист тварин на фермах, а також за право споживачів мати доступ до інформації в яких умовах ці тварини утримуються.

Рух cage free стає все більш популярним у світі.

Виробники, ритейлери та заклади США та Європи масово відмовляються від яєць "з кліток" та переходять на яйця від курей, що утримуються не в клітках.

Так, у Польщі за останні роки понад 100 виробників та ритейлерів зробили заяву про 100% перехід на cage free виробництво/продаж.

Таке рішення засноване на прагматичному баченні добробуту тварин: вони не повинні страждати від голоду чи спраги, від дискомфорту, болю, травм або хвороб; вони повинні мати право на "природну" поведінку і не повинні відчувати страх або стрес.

В Україні у 2018 році 1 харчовий виробник Danon та 1 мережа готелів Marriott (відома як A-Loft) опублікували глобальну cage free заяву.

Наразі в організації триває кампанія з "Ашан Україна" щодо локальної заяви про відмову від жорстокої практики - утримання в клітках курей.

За участі головного офісу "Ашан" та колег з Польщі "Відкриті клітки" веде перемовини щодо переходу ритейлера на cage free продукцію, так як у декількох країнах Європи даний ритейлер вже опублікував аналогічне зобов’язання.

"Ашан Україна" має інше бачення потреб клієнтів та тварин в Україні і відмовляється від змін в бік етичності, вказують члени організації.

Источник материала
Поделиться сюжетом