ПриватБанк несподівано звернувся до клієнтів: все через оформлення картки і страховку
ПриватБанк несподівано звернувся до клієнтів: все через оформлення картки і страховку

ПриватБанк несподівано звернувся до клієнтів: все через оформлення картки і страховку

Державний Приват.

Банк постійно на слуху українців.

Нещодавно один клієнт обурився вимогою з боку співробітниці банку при відкритті банківської картки обов'язково необхідно на 4 місяці застрахують.

Також у банку пояснили причину даної ситуації.

Про це в суботу, 17 червня розмістили відгук клієнта на сайті Мінфін.

"13 червня звернувся у відділення банку за адресою р.

Івано-Франківськ площа Ринок, 14 з проханням відкрити Карту для Виплат.

Співробітниця банку (на жаль точно не запам'ятав ім'я, але здається Роксолана) почала розмову з питання навіщо мені ця карта", - зазначив клієнт.

Співробітниця банку повідомила, що дану карту видадуть лише за умови оплати страховки з мінімальним терміном дії 4 місяці.

Читай Знай.

uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!.

"На моє питання чому на сайті банку немає ні слова про це, співробітниця відповіла, що дане умова з'явилося зовсім недавно і ще не встигли розмістити на сайті.

Після цього я запитав впевнена вона в те що говорить і можливо можна відмовитися від цієї страховки? На що отримав відповідь що можна, але тільки після закінчення 4 місяців", - додав клієнт банку.

У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки "Приватбанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

"Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку.

Описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців.

Оформлення страховки не є обов'язковою умовою при оформленні картки.

Якісне обслуговування клієнтів є однією з наших пріоритетних завдань.

Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і навчимо інший персонал, щоб надалі ні Ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями", - повідомили в Приватбанку.

Як повідомляв раніше Знай.

uа, Приват.

Банк оскаржив рішення Окружного адмінсуду Києва про незаконність процедури націоналізації банку.

Також портал Знай.

uа писав, що Приват.

Банк анонсував нову послугу онлайн, без комісій та цілодобово.

Источник материала
Поделиться сюжетом