"Головне завдання в цій професії — бути на виду. Маю щодня виглядати ідеально"
"Головне завдання в цій професії — бути на виду. Маю щодня виглядати ідеально"

"Головне завдання в цій професії — бути на виду. Маю щодня виглядати ідеально"

— Навчалася в Івано-Франківському університеті на економіста.

Магістратуру закінчила в Києві.

Думала, що працюватиму в великій компанії.

Якось прочитала статтю про редакторку журналу.

Вона засновник різних проектів.

Мені тоді був 21 рік.

Подумала, що про мене немає чого написати в статті.

Я Таня і все.

Зрозуміла, що важливо кимось стати.

А не просто працювати, — розповідає 29-річна Тетяна Дудко з Івано-Франківська.

Веде блог в "Інстаграмі".— Повернулася з Києва до Івано-Франківська.

З подругою Регіною Кім чотири роки організовувала весілля і корпоративи.

Відкладала гроші на відкриття магазину одягу.

Покинула роботу, коли зрозуміла, що переросла цю професію.

Торік вирішила змінити життя.

У руки потрапила книжка "Пекельний тиждень" Еріка Бертрана Ларссена.

Автор радив докладно розписати кожен день тижня, щоб відкрити в собі щось нове.

Вставати потрібно було о 05:00, лягати — о 22:00.

Щодня виглядати ідеально, продумувати образ.

Потрібно вести щоденник.

Вирішила, що простіше це буде робити в "Інстаграмі".

Вела записи сім днів, наступного тижня — аналізувала.

Якось зайшла в книжковий магазин.

Продавці сказали, що про книгу запитали понад 200 людей.

Прочитали про неї на моїй сторінці в соцмережі.Після експерименту зрозуміла, що люди використовують свій потенціал на 30 відсот­ків.

Коли вижимаєш хоча б 70, потім уже ніколи не повертаєшся до попереднього рівня.

Маю магазин одягу і салон краси.

З них і почалося блогерство.

Магазин потребував реклами.

Почала розповідати в "Інтаграмі" про одяг, різні стилі, рекомендації по гардеробу.

Поступово люди підписувалися на мою сторінку, фірми замовляли рекламу.— Щоб заробляти у соцмережах, треба мати від 10 тисяч підписників.

Вкладала гроші в "Інстаграм", щоб залучити більше людей, — говорить блогер.

Наприклад, брала участь у розіграші.

Була спонсором.

Платила за це 50 доларів.

Одна з умов розіграшу — всі учасники мають підписатися на спонсорів.

Але, коли все закінчується, люди відписуються.

Наприклад, прийшло чотири тисячі осіб, а відписалося — дві.

Ще є платна реклама в інших блогерів.

Коштує від 4 до 10 тисяч гривень за допис.

Але це реклама в форматі: "Подивіться, яка хороша дівчинка, на неї варто підписатися".

Також співпрацювала з відомими блогерами по своїй професії.

З кимось розбирала гардероб, а вони мене рекламували за це.

З іншими брала участь у спільному проекті.

Вони згадували в себе на сторінці про мене.

Колись написала, що по сторінці в "Інстаграмі" можна скласти враження про людину.

Запропонувала ставити плюс у коментарях тим, хто хоче, щоб я розповіла про них.

За день отримала 350 відгуків.

До ранку відписувала коментарі.Не можу рекламувати все підряд.

Я — модний блогер.

Тому не розповідаю про їжу, кухонне начиння.

Фірми звертаються, щоб зробила приховану рекламу.

Виглядатиме як рекомендація.

Коли отримую замовлення, цікавлюся, що за товари.

Якщо одяг, то має мені підходити.

Не рекламуватиму те, що не до душі.

Буває, відмовляюся від пропозицій.

Якось запропонували співпрацю з магазином китайської продукції.

Товар мені не сподобався.

Активно працюю в "Інстаграмі" не менше, ніж три години на день.

Інший час гортаю стрічку й спостерігаю за іншими блогерами.

"Фейсбук" і "Ютюб" для мене складніші.

Там старша аудиторія.

Щодня планую, докладно розписую, що маю зробити.

Блогери пишуть план, куди вносять місця, що мають відвідати.

Яку рекламу поставити, цікаві теми для висвітлення.

Тих, хто має понад 30 тисяч підписників, запрошують на велику кількість подій.

І їм продумувати, що зробити для блогу, не треба.

Головне завдання в цій професії — бути на виду.

Маю щодня виглядати ідеально.

Щосезону оновлюю гардероб.

Витрачаю близько тисячі доларів.

Речі, які набридли або мені не підходять, віддаю знайомим, подружкам чи сестрі.

В ідеалі в гардеробі жінки має бути 39 базових речей.

Блуз, футболок, піджаків удвічі більше, ніж штанів, спідниць і джинсів.

Також — три сукні.

Не шкодую грошей на окуляри.

На сезон маю сім–вісім.

Найдорожчі коштують 600 доларів.— Потрібно відчувати грань, щоб не набриднути людям.

Не варто публікувати нецікаві фото або в подробицях описувати розпорядок дня.

Коли хворію, то не пишу про таблетки й аптеку.

Просто повідомляю, що мене кілька днів не буде на зв'язку, — додає Тетяна Дудко.— Ніколи не можна вгадати, що принесе успіх.

Буває, знімаю круте відео і роблю на нього ставку, а воно не приносить жодного результату.

А примітивне набирає купу переглядів, коментарів.

На негатив стараюся адекватно реагувати.

Хтось написав: ще не бачив, щоб так нецікаво розповідали про моду.

Замість того, щоб конфліктувати, вибачилася.

Пояснила, що на відео — вітер і там нечіткий звук.

Відповідно негативний коментар перейшов у позитив.

Блогери існуватимуть, доки є соціальні мережі.

Це професія нашого часу.

Заробляють по-різному — від 20 тисяч гривень до 10 тисяч доларів на місяць.

Оплата залежить від активності аудиторії, кількості підписників.

Багато людей звільняються з роботи, щоб займатися лише блогерством.

Головне питання, яке варто собі поставити: чи готовий ти жити з усіма мінусами цієї професії? Це нестабільний дохід, відсутність особистого життя, уміння балансувати між потребами клієнта й своїми.

Блогерами не можуть бути люди, які не люблять свій голос.

Або їм не подобається, як виглядають у кадрі.

Буває, що перезнімають відео по кілька разів.

Источник материала
Поделиться сюжетом