«UA: Перший» посів перше місце серед телеканалів за показом соціальної реклами
«UA: Перший» посів перше місце серед телеканалів за показом соціальної реклами

«UA: Перший» посів перше місце серед телеканалів за показом соціальної реклами

Про це йдеться у звіті Національної ради «Соціальна реклама на телебаченні», підготованого у співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом (ІТК).

Звіт опублікований на сайті Нацради.

На «UA:Перший» у І кварталі соціальна реклама вийшла 2 513 разів і тривала 122 799 секунд.

За результатами дослідження телевізійної аудиторії у віці від 4 років, найбільше охоплення аудиторії соціальній рекламі забезпечили такі телеканали, як «Україна», «СТБ», «ICTV», «Новий канал» і «UA:Перший».

Цей рейтинг визначено за показником WGRP%, який зазвичай використовується для оцінки ефективності рекламних кампаній на телебаченні.

Для збільшення зображення клікніть на нього.

«Це перший спільний проект Національної ради з Індустріальним телевізійним комітетом з вивчення тенденцій розвитку телевізійної соціальної реклами», – цитує прес-служба Нацради члена Національної ради Сергія Костинського.

Більше за темою.

Неполітична й некомерційна: як Суспільне відбирає соціальну рекламу до свого ефіру.

У топ-п’ятірку також потрапили телеканали «Київ», «Прямий», «Еспресо» та «Індиго TV».

У звіті використані дані Національної ради і дані дослідження телевізійної аудиторії, яке на замовлення ІТК виконує компанія «Комунікаційний Альянс».

Упродовж січня – березня 2019 року соціальну рекламу у своєму ефірі поширювали 19 загальнонаціональних і супутникових телеканалів.

Соціальні ролики у цей час було показано 12 073 рази, загальна їх тривалість становила 400 849 секунд.

Поширення соціальної реклами регулює Закон України «Про рекламу».

Він, зокрема, визначає, що соціальною рекламою є інформація будь-якого виду, що спрямована на досягнення суспільно корисних цілей і популяризацію загальнолюдських цінностей.

Вона не повинна містити посилань на конкретний товар, виробника чи рекламодавця, і її розповсюдження не має на меті отримання прибутку (статті 1 і 12 цього Закону).

Як писав «Детектор медіа», найчастіше суспільний мовник отримує пропозиції розмістити соціальну рекламу від громадських організацій.

Друга за обсягами категорія рекламодавців — органи державної влади.

Додамо, міністр інформаційної політики Юрій Стець в інтерв’ю «Детектору медіа» нарікав на те, що вітчизняні канали неохоче беруть для показу соціальну рекламу від його відомства.

Источник материала
Поделиться сюжетом