Компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові на торгах щодо реконструкції Шулявського шляхопроводу.
Як відомо, тендер виграла компанія «Північно-український будівельний альянс».
Організатор торгів – столичне комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд».
«В ході розслідування, яке проводило Київське обласне територіальне відділення було зібрано докази, що компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові», - написав Терентьєв.
За його словами, окрім підроблених документів у одного з фігурантів розслідування, АМКУ встановив, що зазначені компанії:.
виконували роботи для одних і тих самих генпідрядників, які є членами тієї ж корпорації;.
знаходяться за однією адресою;.
спільно використовують засоби зв’язку;.
мають спільних працівників;.
використовують однакову ІР-адресу для податкового звітування та для входження до електронних кабінетів системи «Клієнт-Банк»;.
надавали фінансову допомогу одна одній;.
надали однакові листи банку замість банківських гарантій;.
мають банківські гарантії та листи, надані одним банком в один день та з послідовною реєстраційною нумерацією;.
надали документи, які мають спільні особливості в оформленні;.
синхронно діяли у часі тощо.
«Базуючись на зібраних доказах, 19 червня 2019 р.
Адмінколегією АМКУ накладено штраф на ТОВ «Північно-український будівельний альянс» та ТОВ «Спецбуд-Плюс» за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, у розмірі 112 млн гривень (по 56 млн на кожну з компаній)», - повідомив Терентьєв.
Він нагадав, що у травні Комітет вже штрафував ці ж компанії за інші змови – на торгах з будівництва корпусу Національного інституту серцево-судинної хірургії ім.
Амосова та реконструкції гімназії ім.
Тоді штраф склав близько 150 млн грн.
АМКУ підозрює компанію «Північно-український будівельний альянс» у змові під час проведення тендеру, не пов'язаного з Шулявським мостом, і погрожує штрафом у 160 мільйонів гривень.
Через це початі в середині березня роботи з реконструкції моста можуть бути припинені на невизначений термін, заявляє підрядник.
Після цього мер Києва Віталій Кличко запевнив, що будівництво Шулявського шляхопроводу триває, і місто зробить все, щоб воно продовжувалось.
Шулявський шляхопровід закрили з 17 березня на довгострокову реконструкцію.
За оцінками фахівців, роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців.
Загальна вартість реконструкції – 830,12 млн грн.
Кияни охрестили шляхопровід «мостом ганьби».
Дивіться фоторепортаж «Главкома» з місця реконструкції мосту.
Наразі старий міст повністю розібрали.
Частину металевих конструкцій для нового мосту вже завезли на будівельний майданчик і почали монтувати.
Кличко вночі перевірив готовність робіт по демонтажу Шулявського шляхопроводу.
Демонтаж Шулявського мосту наближається до фіналу.
Кличко показав відео.
Шулявський секрет Кличка.
Чому скандальний міст будуватимуть 17 місяців?.