Підрядника, що будує новий Шулявський міст, оштрафовано ще на 56 млн грн
Підрядника, що будує новий Шулявський міст, оштрафовано ще на 56 млн грн

Підрядника, що будує новий Шулявський міст, оштрафовано ще на 56 млн грн

Компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові на торгах щодо реконструкції Шулявського шляхопроводу.

Як відомо, тендер виграла компанія «Північно-український будівельний альянс».

Організатор торгів – столичне комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд».

«В ході розслідування, яке проводило Київське обласне територіальне відділення було зібрано докази, що компанії «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-Плюс» (обидві входять до корпорації «Укрбуд») діяли у змові», - написав Терентьєв.

За його словами, окрім підроблених документів у одного з фігурантів розслідування, АМКУ встановив, що зазначені компанії:.

виконували роботи для одних і тих самих генпідрядників, які є членами тієї ж корпорації;.

знаходяться за однією адресою;.

спільно використовують засоби зв’язку;.

мають спільних працівників;.

використовують однакову ІР-адресу для податкового звітування та для входження до електронних кабінетів системи «Клієнт-Банк»;.

надавали фінансову допомогу одна одній;.

надали однакові листи банку замість банківських гарантій;.

мають банківські гарантії та листи, надані одним банком в один день та з послідовною реєстраційною нумерацією;.

надали документи, які мають спільні особливості в оформленні;.

синхронно діяли у часі тощо.

«Базуючись на зібраних доказах, 19 червня 2019 р.

Адмінколегією АМКУ накладено штраф на ТОВ «Північно-український будівельний альянс» та ТОВ «Спецбуд-Плюс» за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, у розмірі 112 млн гривень (по 56 млн на кожну з компаній)», - повідомив Терентьєв.

Він нагадав, що у травні Комітет вже штрафував ці ж компанії за інші змови – на торгах з будівництва корпусу Національного інституту серцево-судинної хірургії ім.

Амосова та реконструкції гімназії ім.

Тоді штраф склав близько 150 млн грн.

АМКУ підозрює компанію «Північно-український будівельний альянс» у змові під час проведення тендеру, не пов'язаного з Шулявським мостом, і погрожує штрафом у 160 мільйонів гривень.

Через це початі в середині березня роботи з реконструкції моста можуть бути припинені на невизначений термін, заявляє підрядник.

Після цього мер Києва Віталій Кличко запевнив, що будівництво Шулявського шляхопроводу триває, і місто зробить все, щоб воно продовжувалось.

Шулявський шляхопровід закрили з 17 березня на довгострокову реконструкцію.

За оцінками фахівців, роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців.

Загальна вартість реконструкції – 830,12 млн грн.

Кияни охрестили шляхопровід «мостом ганьби».

Дивіться фоторепортаж «Главкома» з місця реконструкції мосту.

Наразі старий міст повністю розібрали.

Частину металевих конструкцій для нового мосту вже завезли на будівельний майданчик і почали монтувати.

Кличко вночі перевірив готовність робіт по демонтажу Шулявського шляхопроводу.

Демонтаж Шулявського мосту наближається до фіналу.

Кличко показав відео.

Шулявський секрет Кличка.

Чому скандальний міст будуватимуть 17 місяців?.

Источник материала
Поделиться сюжетом