Про це повідомляє Agri-gator.
За словами підприємця, ідея прийшла випадково.
Зоотехніки вивели породу кобилиць, самі не знаючи, що вона ідеально підійде для виготовлення кумису.
Перші спроби виробництва були на примітивному рівні, в приміщенні, що не відповідає нормам для виготовлення подібної продукції.
Але навіть незважаючи на перераховані фактори, напій вийшов добрим за смаком, і моментально завоював популярність серед знайомих бізнесмена.
«Люди почали дзвонити і цікавитися — де купити кумис в Києві? Попит зростав, ми зрозуміли, що ідея правильна, і дійсно має право на життя.
З цього моменту постало питання, як вдосконалити наш продукт», — розповідає підприємець.
Незважаючи на те, що кобиляче молоко — досить маловідомий продукт на українському ринку, в багатьох західних країнах останнім часом відзначається хвиля інтересу в бік даної продукції.
Як зазначає Богдан Балагура, однією з найбільш активних країн-імпортерів є Швейцарія.
Туди кобиляче молоко транспортується у вигляді порошку, та застосовується в косметології.
Кінцевий продукт виходить досить дорогим, навіть за мірками швейцарців.
За визнанням бізнесмена, на даний момент основна проблема виробництва і поставки продукції на український ринок полягає не в якості, сировині або обсягах, а виключно в людях.
«Потрібно розуміння ринку, якого поки немає.
Наразі для мене це цікава жива історія, яка одрізняється од інших.
І ця історія може допомогти капіталізації бізнесу», — підсумовує Балагура.
Зростання в порівнянні з 2018 роком складе 45% або 400 млн тонн.