Укрзалізницю звинуватили у наклепі
Укрзалізницю звинуватили у наклепі

Укрзалізницю звинуватили у наклепі

Компанія «Уніт», розробник систему онлайн-продажу та резервування залізничних квитків, звинуватила Укрзалізницю у наклепі.

Про це йдеться у повідомленні пресслужби компанії.

Зокрема, «Уніт» спростувала інформацію про те, що під час розробки системи онлайн-продажу квитків, вона нібито створила «прокладку», яка заробляє на кожній транзакції з купівлі квитків.

«Офіційно повідомляємо, що інформація заявлена паном Войтко, є відвертою брехнею та маніпуляцією, яка поширюється з використанням його службового становища та адміністративного ресурсу.

Заявлене ним є фейком, а головне покликання цього інформаційного вкиду – викликати вау-ефект серед засобів масової інформації та дискредитувати ділову репутацію нашої компанії», — повідомляють в «Уніті».

У компанії зазначають, що не мають доступу до системи онлайн продажів квитків на поїзди, адже вся система перебуває на серверах Укрзалізниці.

«Через це компанія не може впливати на роботу системи онлайн-замовлень квитків, а всі збої у роботі системи викликані діяльністю Укрзалізниці», - йдеться на сайті компанії.

Також у компанії спростовують інформацію про те, що «Уніт» нібито уклала договори з банками, які дозволили їй заробляти на операціях з купівлі квитків онлайн.

«Всі угоди з банками укладала Укрзалізниця», - стверджують у компанії.

«Всі договори з банками-еквайрами Укрзалізниця укладала та укладає напряму, а кошти пасажирів за придбані електронні квитки перераховуються банками виключно на відповідний особистий рахунок Укрзалізниці», — додають у компанії.

Раніше повідомлялось, що через онлайн-сервіс Укрзалізниця продала понад 100 мільйонів квитків, що склало 56% від всіх проданих квитків на поїзди.

Источник материала
Поделиться сюжетом