Про це заявив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України Валерій Ткачов, передає latifundist.
Як відомо, «Укрзалізниця» почала щоквартально піднімати вартість використання (оренди) вагонів.
В даний час вагонна складова в тарифі перевищила інфраструктурну.
Виходячи з цього, Валерій Ткачов вважає покупку зерновозів логічно обумовленим кроком.
«Справа в тому, що власник власних вагонів не оплачує "Укрзалізниці" вагонну складову тарифу.
Таким чином власник вагонів виключає для себе ризик подальшого підняття вартості вагонної складової з боку монополіста», — підкреслив Валерій Ткачов.
За його словами, іншими факторами, які можуть пояснити покупку вітчизняними компаніями власних вагонів, є:.
загальне зростання виробництва зерна в Україні та, відповідно, зростання експорту;.
критичне технічний стан парку зерновозів «Укрзалізниці» (загальний знос 98,6%; вік — понад 30 років), в зв'язку з чим може початися процес виводу своїх зерновозів з обороту (10-11 тис.
вагонів або 46-48% всього парку) .
«Тим більше, може мати місце зацікавленість саме в наявності дефіциту вагонів зерновозів на ринку — це і офіційне зростання вартості користування (оренди) вагонів, і зростання корупційної ставки при розподілі вагонів загального парку», — зазначив експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України.