Календар Pirelli: оголені жіночі тіла, які викликають бажання

main image main image

Календар Pirelli: оголені жіночі тіла, які викликають бажання

Еротичні календарі Pirelli за свою більш ніж сорокарічну історію перетворилися в культовий предмет обожнювання колекціонерів і справжні твори мистецтва.

Британські міністри визнають, що зберігають примірники на дверях своїх шафок, презентацію календарів висвітлюють провідні ЗМІ, а за випуском 1970 року полював сам Джон Леннон.

Кожен випуск календаря став символом часу — міні-спідниці і поезія Аллена Гінсберга в 1960-х, м'яка жіночність у 1970-х, модні покази у 1980-х, спортивний шик у 1990-х, відхід від повної оголеності у 2000-і, емоційність та психологізм у 2010-і.Історія Pirelli бере свій початок у 1962 році, коли співробітники департаменту маркетингу Pirelli Ltd (виробник автомобільних шин) вирішили створити подарунковий настінний календар.

Британські міністри визнають, що зберігають примірники на дверях своїх шафок, презентацію календарів висвітлюють провідні ЗМІ, а за випуском 1970 року полював сам Джон Леннон.

Кожен випуск календаря став символом часу — міні-спідниці і поезія Аллена Гінсберга в 1960-х, м'яка жіночність у 1970-х, модні покази у 1980-х, спортивний шик у 1990-х, відхід від повної оголеності у 2000-і, емоційність та психологізм у 2010-і.Історія Pirelli бере свій початок у 1962 році, коли співробітники департаменту маркетингу Pirelli Ltd (виробник автомобільних шин) вирішили створити подарунковий настінний календар.

Ідея була не нова, до того ж перший випуск великою популярністю не користувався – від усіх інших подібних видань календар нічим не відрізнявся, на його сторінках красувалися дівчата (одягнені) на тлі різноманітних транспортних засобів.

Тоді після провального першого календаря було вирішено кардинально змінити концепцію – якщо фотографіями з інших журналів зазвичай завішували стіни гаражів, то знімки Pirelli повинні були красуватися у всіх виставкових залах світу.

Вже через два роки на зйомки нового календаря був запрошений фотограф Роберт Фріман, відомий по своїй роботі з групою The Beatles.

Фріман забезпечив новому випуску приголомшливий успіх.

Лондон вперше заговорив про красу жіночого тіла.

Тоді про оголених красунь ніхто не міг і подумати, а Pirelli перевернули всі усталені стереотипи, дозволивши своїм моделям оголити плечі і руки - це вже був значний ривок вперед до нового розуміння жіночої краси.

У 60-ті роки фотографії для Pirelli робить фотограф Гаррі Печинотті – з кожним роком він все більше і більше оголює своїх моделей.

З 1974 року до 1984 Pirelli не видавався, причиною стала нафтова криза.

Фірма оголосила про припинення випуску журналу – більше не було коштів ні на моделей з провідних світових агентств, ні на іменитих фотографів.