Електричні самокати заряджаються під час гальмування
Електричні самокати заряджаються під час гальмування

Електричні самокати заряджаються під час гальмування

— Купив електросамокат навесні торік.

Віддав за нього 12 тисяч гривень, — каже киянин Віктор Маліновський, 29 років.

— Придбав його, бо вирішив зробити добирання на роботу зручнішим.

Тепер не гаю часу на очікування маршруток.

Важкі, тісні, спекотні, повільні подорожі в заторах теж в минулому.

Тепер ще й на відпочинок їжджу ним.

Чоловік проїхав самокатом майже 2 тис.

Транспортний засіб важить 12 кг, тому його легко переносити чи возити за потреби в громадському транспорті.— Це надійна машина, — говорить Віктор.

— Слабке місце моєї моделі — гума.

За рік експлуатації протер передню камеру.

За нову з покришкою і заміною віддав 800 гривень.

Більшість електричних самокатів, що продають в Україні, виробляють у Китаї.

Коштують від 5,8 тис.

грн до 72 тис.

Вартість залежить від виробника, ємності батареї та матеріалів.— У нас люди купляють здебільшого електричні самокати від фірми "Ксіомі" і "Сіґвей", — розповідає Михайло Шевченко, 40 років, консультант столичного магазину "Фокстрот" неподалік вул.

Вадима Гетьмана.

— "Сіґвей" — виготовлений із якісніших матеріалів і батарея тримає довше.

Але він і дорожчий, коштує від 12 тисяч гривень.

Китайські — від 8 тисяч.

На ціну впливає також тип і якість коліс.

Скажімо колісна гума "Бравіс" — суцільна.

"Сіґвей" — із пустотою для повітря, двоколісник іде дорогою м'якіше.

Електросамокати комплектують двигунами потужністю від 250 Вт.

Певні моделі мають і по 2400 Вт.

Акумулятор за ємністю буває на 200, 500 і понад 1000 Вт/год.

Для нетривалих прогулянок або добирань на роботу на відстань до 9 км у один бік може вистачити і моделі з 250-Ватним двигуном і батареєю на 200 Вт/год.

Транспортні засоби комплектують круїз-контролем, антиблокувальною системою гальм, рідкокристалічним дисплеєм.

Більшість моделей можуть синхронізуватися зі смартфоном через блютуз.

Відображають на його екрані швидкість, заряд батареї та інші показники.

Серед особливостей конструкції сучасних електричних самокатів — рекуперативна функція.

Самокат заряджається під час гальмування.

Так можна заощадити майже 2–4% енергії.

Деякі моделі мають економний і швидкісний режим роботи.— Максимальна швидкість руху електросамокатів — до 30 кілометрів на годину, — говорить інженер і власник самоката Вадим Моторний, 24 роки.

— На багатьох стоять обмежувачі, що не дають змоги розігнатися понад 35 кілометрів на годину.

Батареї цих транспортних засобів заряджаються до 5 годин.

Середнє допустиме навантаження техніки — до 100 кілограмів.

Я електричний самокат вантажив і 190-кілограмами, але то занадто.

При виборі електричного самоката звертають увагу на дату виробництва.— Інколи продавці дають клієнтам машину на тест-драйв або самі розважаються, — каже Моторний.

— Звісно, деталі зношуються і батарея виснажується.

Пробіг та інші параметри електросамоката можна перевірити через мобільний додаток.

Установлюєте програму на смартфон, синхронізуєте його із самокатом і вона виводить технічну інформацію про транспортний засіб на екран мобільного.

Звертайте увагу і на "язик".

Це деталь на кермовій колонці, що блокує самокат у режим "драйв" і не дає йому скластися.

Бажано, щоб цей "язик" був металевий.

Такий довговічніший.

Перевірити можна магнітом.

Деякі виробники встановлюють акумуляторну батарею й електроніку в рульову колонку.

У таких менша ймовірність пошкодження електровузлів водою.

Є моделі, для яких передбачені додаткові акумулятори.

Комплект коштує близько 5 тис.

грн.— Є спеціалісти, які можуть зібрати для популярних моделей потужнішу батарею.

На ній можна долати 45 кілометрів, — говорить Вадим Моторний.

— Але й заряджати його треба довше — 10 годин.

Партію самокатів відремонтують за рахунок виробника.

Китайська компанія "Ксіомі" відкликає самокати однієї з найпопулярніших моделей — М365.

Причиною цього є слабкий вузол, що може призвести до відриву вертикальної частини від основного корпусу.

Недосконалих 10 257 пристроїв виготовили в період із 27 жовтня по 5 грудня 2018 року.

Уразливі серійні номери знаходяться між 21074/00000316–21074/00015107 і 16133/00541209–16133/00544518.

Власники можуть перевірити номер, що вказаний на лівій частині корпусу.

У представництвах компанії безкоштовно відремонтують транспортні засоби партії з дефектом.

Володимир МУКАН.

Источник материала
Поделиться сюжетом