Украинский Совет Бизнеса: «Для развития производства необходимо принять Налоговый Кодекс Развития и обновленный Таможенный Кодекс»
Украинский Совет Бизнеса: «Для развития производства необходимо принять Налоговый Кодекс Развития и обновленный Таможенный Кодекс»

Украинский Совет Бизнеса: «Для развития производства необходимо принять Налоговый Кодекс Развития и обновленный Таможенный Кодекс»

Представители Украинского Совета Бизнеса, в состав которой входят 76 бизнес-ассоциаций, обсудили вопрос препятствий для развития украинского производства со специалистами IFC, World Bank group.

Як повідомляє офіційна сторінка АППУ, під час зустрічі було обговорено ключові перешкоди, які заважають приходити іноземним та українським інвесторам та створювати виробництво.

Перш за все, це вкрай низький рівень розвитку інституцій, згідно досліджень Світового банку Україна за всіма показниками відстає від найменш інституційно розвинених країн Європи.

Відповідно, у першу чергу, необхідно забезпечити завершення судової реформи, провести інституційну реформу податкової та митної служб, прибрати всі підрозділи правоохоронних органів, які займаються економікою та створити єдиний орган з розслідування економічних злочинів, ліквідувати податкову міліцію та інші економічні підрозділи правоохоронних органів.

Окрім цього, українське законодавство має низку суттєвих недоліків, зокрема: — наявність великої кількості податкових пільг, вилучень з-під.

оподаткування окремих складових об’єкта оподаткування та.

преференційних режимів, що значно викривлюють податковий «ландшафт» та спотворюють конкуренцію;.

— високий рівень податкового навантаження, зокрема, на фонд оплати.

праці, пов’язаний з надмірним та не оптимальним за рівнем розвитку.

держави перерозподілом валового внутрішнього продукту через публічні.

фінанси; — суттєві прогалини у діючому податковому законодавстві, які.

дозволяють великому бізнесу користуватись численними схемами по.

ухиленню від сплати податків за допомогою «офшорних інструментів»;.

— обтяжливе адміністрування – порушення принципу стабільності,.

відсутність своєчасного методичного, консультаційного та технічного.

— структура податків не відповідає національним особливостям та цілям.

економічного розвитку, зокрема, занадто велику роль для країни, у якій.

існує системна корупція, відіграють прямі податки та квазіподатки.

(оподаткування праці), водночас невагомими є податки на нерухомість та.

Для усунення цих недоліків необхідно прийняти оновлені системні документи — Податковий Кодекс Розвитку та оновлений Митний Кодекс.

Концепції відповідних документів були напрацьовані аналітичними центрами та десятками бізнес — асоціацій, зроблені розрахунки впливу на державний бюджет і зазначені документи вже готові для публічного обговорення.

За підсумками зустрічі учасники домовились про необхідність детального аналізу напрацьованих документів та комунікацію їх майбутньому Кабінетом Міністрів України, а також про подальшу співпрацю.

Источник материала
Поделиться сюжетом