За прогнозом Publicis Groupe Ukraine, кодування на супутнику може призвести до падіння обсягів рекламного інвентаря на 7-10%, повідомив Андрій Рибкін, директор напрямку спільних медійних практик рекламного холдингу Publicis Groupe Ukraine.
На думку пана Рибкіна, найбільше рекламного інвентаря втратять канали групи «1+1 медіа», тому що вони заточені на супутникове розповсюдження.
За його словами, рекламний інвентар супутникового телебачення загалом становить 20% від загального телевізійного рекламного інвентаря.
Валерій Варениця, комерційний директор сейлзхаусу «Плюси» групи «1+1 медіа», вважає, що обсяги рекламного інвентаря після кодування впадуть на 12%.
Найбільші зміни відбудуться серед каналів третього ешелону, які не мовлять у цифровому ефірі Т2.
Пан Варениця прогнозує, що рекламний інвентар дитячого каналу групи «Плюс.
Плюс» впаде на 40%, а «Бігуді» втратять 80%.
Дата остаточного кодування супутникового сигналу змістилася на початок 2020 року, а саме на 20 січня.
Основні етапи кодування передбачені в дорожній карті.
Кодування транспортного сигналу «Зеонбуду» на супутнику відбудеться в жовтні.