Кодування телеканалів на супутнику може призвести до падіння рекламного інвентаря
Кодування телеканалів на супутнику може призвести до падіння рекламного інвентаря

Кодування телеканалів на супутнику може призвести до падіння рекламного інвентаря

За прогнозом Publicis Groupe Ukraine, кодування на супутнику може призвести до падіння обсягів рекламного інвентаря на 7-10%, повідомив Андрій Рибкін, директор напрямку спільних медійних практик рекламного холдингу Publicis Groupe Ukraine.

На думку пана Рибкіна, найбільше рекламного інвентаря втратять канали групи «1+1 медіа», тому що вони заточені на супутникове розповсюдження.

За його словами, рекламний інвентар супутникового телебачення загалом становить 20% від загального телевізійного рекламного інвентаря.

Валерій Варениця, комерційний директор сейлзхаусу «Плюси» групи «1+1 медіа», вважає, що обсяги рекламного інвентаря після кодування впадуть на 12%.

Найбільші зміни відбудуться серед каналів третього ешелону, які не мовлять у цифровому ефірі Т2.

Пан Варениця прогнозує, що рекламний інвентар дитячого каналу групи «Плюс.

Плюс» впаде на 40%, а «Бігуді» втратять 80%.

Дата остаточного кодування супутникового сигналу змістилася на початок 2020 року, а саме на 20 січня.

Основні етапи кодування передбачені в дорожній карті.

Кодування транспортного сигналу «Зеонбуду» на супутнику відбудеться в жовтні.

Источник материала
Поделиться сюжетом