Про це представники сейлзхаусів та агенцій говорили 18 вересня під час конференції «Телебачення як бізнес», яка проходить у межах медіаформу Kyiv Media Week.
Генеральний директор сейлзхаусу Ocean Media (продає рекламу на каналах Star.
Media) Андрій Партика очікує у 2019 році зростання телевізійного ринку на 22-25%.
А у 2020 році представники сейлзхаусів прогнозують зростання цін на телевізійну рекламу на 30%.
З такою інфляцією не згодні медійні агентства, які розподіляють рекламні бюджети рекламодавців.
Керівна директорка агенції OMD Media Direction Ukraine Юлія Бучак сказала, що інфляція 30% невмотивована, тому що це не виборчий рік.
Олександр Гороховський, генеральний директор Dentsu Aegis Network Ukraine, зауважив: якщо сейлзхауси мають право вирішувати, яка інфляція оптимальна, то право рекламодавців – вирішувати, у які саме медіа їм слід інвестувати.
«Є розуміння, що телевізійний рейтинг з кожним роком дає все менший результат.
Але ТБ, як і раніше, дає найвище охоплення», – зазначив він.
Підвищення ціни зумовить відтік рекламних бюджетів в інші медіа, вважає він.
Андрій Андрющенко, генеральний директор IPG Mediabrands Ukraine (razom communications), сказав, що інфляція 30% лякає.
«Якщо один і той самий рейтинг дає той самий результат, то дивно платити за нього на 30% більше», – зауважив він.