Українським операторам заборонили брати гроші з абонентів: деталі важливого рішення
Українським операторам заборонили брати гроші з абонентів: деталі важливого рішення

Українським операторам заборонили брати гроші з абонентів: деталі важливого рішення

В Україні для операторів мобільного зв'язку створили нові правила надання послуг, які забороняють стягувати плату без згоди абонента.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації.

"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли та не використовували", - повідомили в НКРЗІ.

мобільний зв'язок.

Проект змін до правил надання телеком-послуг було прийнято за основу, в якому було підкориговано термінологію таким чином, щоб чіткіше зафіксувати згоду абонента на замовлення чи відмову від телеком-послуг та контент-послуг.

Популярні новини зараз.

Головне за ніч: бюджет Зеленського, радикали на Банковій та кредитна лихоманка.

“Путін серйозно хворий”: сенсаційну заяву зробив військовий США.

Гучна заява Лукашенка про Донбас змусила Путіна впасти в істерику: союзник США.

На виступі президента пролунав потужний вибух, багато загиблих: перші подробиці.

Показати ще.

Зокрема, регулятор ввів поняття "код підтвердження", тобто одноразовий пароль, який телеком-оператор надсилає повідомлення або на електронну пошту абоненту з метою підтвердження замовлення послуги.

У тому числі контент-послуги.

Таким чином, мобільним операторам може бути заборонено надавати послуги без замовлення або згоди абонента, а також у тому разі, коли закінчуються гроші на рахунку або при досягненні граничної суми коштів на рахунку.

Крім того, буде заборонено включати в тарифні плани послуги доступу до контент-ресурсів.

Як повідомляв Знай.

uа ледь не осліп: одесит "розплатився з таксистом моторошним способом".

uа писав, зник в останній день літа: на Вінниччині шукають чоловіка в синіх кросівках.

Источник материала
Поделиться сюжетом