10:32, 17 жовтня 2019.
Різне.
19.
Технологічні концерни лідирують з великим відривом, попри пильну увагу антимонопольних органів.
Вартість цього бренду збільшилася на 8 відсотків, до 167,6 млрд доларів, пише dw.
com з посиланням на компанію маркетингових досліджень Interbrand.
У випадку з Amazon маркетологи констатували подорожчання бренду відразу на 24 відсотки, до майже 125,3 млрд доларів.
В результаті ця компанія інтернет-торгівлі і провайдер голосового асистента Alexa збільшила відрив від Microsoft, вартість бренду якого Interbrand зараз оцінює в 109 млрд доларів.
Компанія Coca-Cola, яка тривалий час посідала перше місце в рейтингу, тепер з великим відставанням займає лише п'яту позицію (64,3 млрд доларів), втративши ще чотири відсотки.
Вартість бренду Facebook знизилася на 12 відсотків, до майже 40 млрд доларів.
В результаті Facebook опустився з 9 на 14 місце.
Interbrand оцінює вартість брендів за діловими показниками, впливом на клієнтів і потенційною здатністю досягти подальшого збільшення прибутку.
Як повідомляв УНІАН раніше, відповідно до щорічного ренкінгу BrandZ's 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands, Amazon очолив топ-100 найдорожчих брендів у світі.
Його вартість за рік зросла на 52% і досягла $315,5 млрд.