Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.
Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.
Зокрема, участь у виставці взяли:.
Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;.
Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;.
Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;.
Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;.
Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;.
GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;.
Farm – виробник равликів.
Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування.
Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами.
Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік.
Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.
Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня.
За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів.