Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії
Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії

Українські компанії вперше взяли участь у спеціалізованій виставці Food ingredients в Японії

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.

Зокрема, участь у виставці взяли:.

Арніка Органік – найбільший виробник органічної продукції в Україні: кукурудза, соя, нут;.

Агро-Патріот – лідер промислового вирощування часнику в Україні;.

Альта країна – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;.

Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;.

Факторія-агро – лідер з переробки гірчиці в Україні;.

GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;.

Farm – виробник равликів.

Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування.

Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами.

Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік.

Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.

Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня.

За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів.

Источник материала
Поделиться сюжетом