18 жовтня.
У разі нарахування неіснуючої заборгованості за електроенергію споживач має повідомити про це електропостачальника та оператора мережі, а вони повинні протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки.
Про це повідомила пресслужба НКРЕКП, передає УНН.
"У разі виявлення в платіжному документі помилкових показів лічильника, споживач зобов'язаний, повідомити про це електропостачальника та оператора мережі.
Представник електропостачальника або оператор мережі повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки", - розповіли в НКРЕКП.
Так, у разі виявлення в рахунку невідповідності показників засобу обліку та визначеного обсягу електричної енергії споживач повідомляє про це оператора системи розподілу, який у свою чергу здійснює коригування показів, або у разі потреби, протягом 20 днів перевіряє лічильник та повідомляє про результати споживача і постачальника універсальних послуг.
У разі виявлення невідповідності в рахунку застосування тарифів, пільг, не врахування здійснених оплат тощо, а також для здійснення звірки оплаченої та нарахованої електричної енергії побутовий споживач має звернутися до постачальника універсальних послуг.
При цьому, у прес-службі зазначили, що НКРЕКП отримує численні звернення від побутових споживачів щодо невідповідності фактичних показів лічильників електричної енергії на кінець місяця і зазначених у рахунках, які виставляють постачальники універсальних послуг.
Зазначена невідповідність призводить до формування на особових рахунках споживачів, начебто "заборгованості" за спожиту електричну енергію.