13% українців користуються російськими медіа - дослідження
13% українців користуються російськими медіа - дослідження

13% українців користуються російськими медіа - дослідження

Російськими ЗМІ користуються 13% українців.

Про це йдеться в результатах щорічного опитування USAID-Internews «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2019 р.», які були представлені 22 жовтня.

При цьому в оточенні кожного третього респондента є ті, хто використовує російські медіа у якості джерела новин.

Основною причиною такого споживання аудиторія називає можливість отримати альтернативну точку зору.

Частіше споживачами російських ЗМІ є літні люди, а також ті, хто не задоволені державною політикою.

Однак при цьому рівень довіри до російських медіа падає.

Основними джерелами доступу до російських медіа є супутникове телебачення і You.

Tube канали.

Українці найчастіше віддають перевагу телебаченню (телеканали Росія 1, Росія 24 та НТВ) та інтернет-виданням (Gazeta.

ru та Lenta.

Серед мотивів перегляду російських ЗМІ опитані респонденти виділяють:.

- Більш якісна подача новин, цікавіша («дивишся і важко відірватися»).

- Альтернативна точка зору («як вони говорять, що там у «хохлов», так і ми, а що у них»).

- Для респондентів з Півдня і Сходу – отримання новин російською мовою через звичку, актуальних проблем у сприйнятті україномовних новин не спостерігається.

Загальна вибірка ~4000 інтерв'ю/хвиля, з яких по 300 інтерв'ю 12 областях: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська.

Репрезентативна частина ~ 1640 інтерв'ю/хвиля.

Для забезпечення репрезентативності побудовані спеціальні статистичні ваги, які привели структуру масивів у відповідність з даними Державної служби статистики за такими параметрами, як регіон, тип населеного пункту, стать, вік.

Похибка вибірки з імовірністю 0,95 не перевищує 2,5%.

Ілюстрація: imi.

Источник материала
Поделиться сюжетом