09:51, 22 жовтня 2019.
Транспорт.
У будівельних нормах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі, наголосив експерт.
Кримському мосту прогнозують сумну долю / фото most.
Російський гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар заявив, що Кримський міст приречений та закликав не їздити ним.
"Як вони можуть здійснювати перевезення, якщо тунель провалився? Як я розумію, взагалі жодних залізничних перевезень не може бути, у них не може бути дві лінії – на вантажні та пасажирські перевезення", – повідомив він в інтерв'ю "Обозревателю".
"На місці нормальних людей я б цим мостом не їздив, він приречений.
Навіщо ризикувати своїм здоров'ям і своїм життям? Мої друзі знають, на чому він стоїть, і вони не катаються", – додав Медовар.
Російський гідрогеолог зазначив, що в будівельних нормах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі.
За його словами, в Керченській протоці понад 1000 м вглиб напівтвердих, піщаних, обводнених глин, і за старими нормами будувати на цих глинах нічого не можна.
"А вони почали будувати, вони порушили закон, і їх треба судити за це.
Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, й опора завалиться.
Вона ж стоїть п'ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді.
Цей непотрібний більшості міст будувався тільки для однієї людини.
На нього викинули купу грошей, і я впевнений, що експлуатаційні витрати перевищать вартість будівництва самого мосту.
До цього все йде", – резюмував Медовар.
16 травня нею запустили рух.
#кримський міст.