Про це на міжнародній виставці AGRITECHNICA 2019 в Ганновері розповів власник та директор заводу Анатолій Кобзаренко.
«В Україні виготовлятимемо алюмінієві кузови, а на польському заводі — шасі, — говорить він.
— Наш завод у Польщі пройшов сертифікацію, тож будемо отримувати VIN-код, завозити в Україну раму з осями, і вже тут робити і продавати готові напівпричепи».
Кобзаренко зазначає, що в Україні нараховується 10 тис.
напівпричепів, які перевозять зерно.
Але вони виконані з металу, тому на 2 т важчі за алюмінієві.
Цю різницю у вазі можна замістити збіжжям.
Також у найближчих планах «Заводу Кобзаренка» — посилити співпрацю з «Епіцентр К», зокрема у сегменті продажу бункерів, які використовуються комбайнами під час обмолоту зерна.
«Вони вже купили техніки більше ніж на $1 млн», — додає Кобзаренко.
Окрім того, компанія домовилася з дилерами щодо продажу своєї техніки в Німеччині.
«Продаватимемо під німецьким брендом Grand Meyer.
Німці довіряють своїм.
Вони не хочуть купляти чеську, польську чи українську техніку.
Для нас же це не принципово.
Ми створюємо додану вартість у своїй державі, платимо заробітну платню українцям і експортуємо якісний товар», — говорить Кобзаренко.
Серед перспективних ринків він бачить північноафриканські країни Єгипет та Марокко, а також Пакистан, Індію, Китай.
І додає, що уже Індія проявила зацікавленість у співпраці.
«Ми очікуємо прямий вихід на індійський ринок.
І це великий плюс, адже потрапити туди дуже складно», — сказав Кобзаренко.
Для довідки: «Завод Кобзаренко» є виробником тракторних причепів, перевантажувальних бункерів-накопичувачів, цистерн для води, рідини і ЗЗР, тюковози, розкидачів міндобрив, зерноупаковочной техніки, а також шнеків, ковшів, відвалів та ін.
Алла Стрижеус, Agro.