Махінації європейських туркомпаній: як обманюють клієнтів у "Чорну п’ятницю"
Махінації європейських туркомпаній: як обманюють клієнтів у "Чорну п’ятницю"

Махінації європейських туркомпаній: як обманюють клієнтів у "Чорну п’ятницю"

Британські експерти провели дослідження та переконалися, що традиційний розпродаж у "Чорну п'ятницю" практично ніколи не виявляється вигідним для мандрівників.

Щороку в рамках "Чорної п'ятниці", багато компаній та постачальників туристичних послуг обіцяють привабливі дисконтні пропозиції для клієнтів.

Проте, виявилося, що часто отримані знижки виявляються не такими вигідними, як анонсуються.

Jet у торішню "Чорну п'ятницю" закликав мандрівників заощадити близько 60 євро на деяких напрямках.

Але в ході аналізу лише вісім з 21 вивченої поїздки виявилися дійсно дешевше ніж ті, які пропонувалися через два тижні.

Туристична фірма TUI пропонувала клієнтам в день розпродажів спеціальні коди, які активували знижки на суму 100 чи 160 євро від замовлення.

Проте скористатися такою вигідною пропозицією виявилося зовсім не простим завданням, оскільки лише у двох з п'яти випадків коди спрацьовували.

Источник материала
Поделиться сюжетом