Пуховик – як носити головний тренд зими: огляд люксових брендів і мас-маркету
Пуховик – як носити головний тренд зими: огляд люксових брендів і мас-маркету

Пуховик – як носити головний тренд зими: огляд люксових брендів і мас-маркету

Редакція Life.

Style 24 оглянула колекції пуховиків, які продаються на сайтах люксових брендів, а також мас-маркет.

Пропонуємо переглянути цікаві порівняння, а також ціни на вбрання.

Ставка на колір.

У 2020 році можна не боятися експериментувати з яскравим кольором пуховика! Його можна цікаво поєднувати з іншими елементами "аутфіту".

Серед знаменитостей попит має верхній одяг від Balenciaga, але не всім буде по кишені придбати пуховик вартістю 2 145 доларів (понад 50 тисяч гривень).

У мас-маркетах є багато одягу схожого фасону і смачних кольорів, до прикладу у Zara – 1 800 гривень.

Сніжні відтінки.

Chanel.

Mango, 3000 гривень.

Більше блиску! Металік у тренді.

IENKI IENKI, 44 500 гривень.

Bershka, 1800 гривень.

Анімалістичний принт.

Balenciaga, близько 54 000 гривень.

H&M, близько 1100 гривень.

Підкреслити талію поясом.

Додамо, що чимало стилістів у своїх блогах називають пуховик з поясом неактуальним.

Але це залежить від загального силуету вбрання.

Так, дизайнери у своїх колекціях таки продемонстрували стьобані моделі з поясом у цікавих варіаціях.

Chanel.

Mango, 3 600 гривень.

Пуховики – антитренди.

Також пропонуємо переглянути підбірку фото пуховиків, які вважаються неактуальними взимку 2019-2020 років і стилісти не рекомендують купувати їх у найближчому часі.

Серед антитрендів – занадто обтислі пуховики, з натуральним хутром, з поясом, який не виглядає гармонійно із вбранням, та інші.

Пуховики, які є антитрендами у 2019 році / Фото з відкритих мереж.

Источник материала
Поделиться сюжетом