У Росії може з’явитись єдиний вимірювач аудиторії інтернет-ресурсів
У Росії може з’явитись єдиний вимірювач аудиторії інтернет-ресурсів

У Росії може з’явитись єдиний вимірювач аудиторії інтернет-ресурсів

У Росії регулятор хоче створити єдиного вимірювача аудиторії інтернет-ресурсів.

Відповідний законопроект розробляється на базі Медіакоммунікаціонного союзу при участі Роскомнагляду.

Про це пише російське видання «Коммерсант» з посиланням на робочий документ нового законопроекту.

Він має внести зміни до законів «Про рекламу», «Про інформацію», «Про ЗМІ» та «Про персональні дані».

За словами джерел видання, документ розроблявся за участі Роскомнадзора і Медіакоммунікаціонного союзу (МКС; об'єднує Найбільші медіа-холдингу і операторів зв'язку).

Один з його авторів - начальник правового управління Роскомнадзора Марія Смілянська.

Втім офіційну відповідь відомства «Коммерсант» не отримав.

Передбачається, що Медіакоммунікаціоннийо союз проведе тендер по вибору такої компанії.

Брати в ньому участь готовий вимірювач телеаудиторії Mediascope.

Ініціатива повинна торкнутися в тому числі власників онлайн-кінотеатрів і новинних агрегаторів.

Вони будуть зобов'язані встановлювати затверджується Роскомнадзором софт і передавати інформацію уповноваженої організації.

За відмову онлайн-кінотеатрів і новинних агрегаторів передавати дані єдиного вимірника їм може загрожує заборона на розміщення реклами.

До уповноваженим організаціям буде застосовуватися ряд обмежень, зокрема по частці іноземного володіння - не більше 20%.

При цьому її власнику - Kantar Media (входить в британський холдинг WPP) - довелося продати 80% в компанії державному ВЦІОМу (Всеросійський центр вивчення громадської думки).

Источник материала
Поделиться сюжетом