Big Test Jeep Patriot – японська надійність на американський лад
Big Test Jeep Patriot – японська надійність на американський лад

Big Test Jeep Patriot – японська надійність на американський лад

Один з найяскравіших представників глобалізації – Jeep Patriot.

Він випускався з 2006 року, в 2011-му пережив рестайлінг і протримався на конвеєрі до 2016 року.

Ці автомобілі були представлені в Україні офіційно, але продавалися не надто великими тиражами.

Основна маса Jeep Patriot, які зараз є на дошках оголошень з продажу автомобілів були куплені битими в США, привезені в Україну і відновлені.

Зараз за Jeep Patriot на нашому ринку просять від 8 тисяч до 15 тисяч доларів в залежності від року випуску, стану і комплектації.

Jeep Patriot має дуже багато спільного з Mitsubishi Outlander і Dodge Caliber.

Якщо останній в Україні зустрічається не часто, то Mitsubishi Outlander - автомобіль вельми поширений, і, враховуючи взаємозамінність більшості деталей, схильних до зносу, служить для Jeep Patriot непоганим "донором".

Кузов Jeep Patriot позбавлений дитячих хвороб – він досить міцний і жорсткий, що вельми непогано для кросовера, який багато хто використовує в тому числі і для їзди по помірному бездоріжжю.

Наприклад, для вилазок на полювання чи риболовлю.

Єдиний нюанс стосується досить слабкої корозійної стійкості.

В місцях неякісного кузовного ремонту або там, де виникли сколи лакофарбного покриття, дуже швидко прогресує "руда хвороба".

В цілому ж, якщо відколи і сліди ДТП вчасно і якісно ремонтувалися – проблем з корозією немає.

Основна маса автомобілів на українському ринку оснащені 2,0- і 2,4 літровими бензиновими атмосферниками, які дуже часто переводять на газ (2,2-літровий турбодизель теж був, але в наших краях він зустрічається рідко).

Наш 2,4-літровий екземпляр теж "споживає" газ і споживає його близько 12 літрів в місті й трохи більше 9 по трасі – непоганий показник як для досить важкого і повнопривідного автомобіля.

У приводі ГРМ тут використовується ланцюг, який служить дуже довго – його ресурс практично такий же, як у всього мотора.

Також з цікавих особливостей варто відзначити, що в цьому моторі використовуються два балансирних вала, які розташовані в піддоні (схожа схема використовувалася і на 25-річній "Тойоті", про яку ми розповідали в минулому відео).

Тільки на відміну від "Тойоти", тут маслонасос об'єднаний з балансирними валами в один вузол, який практично ніколи не завдає клопоту власнику.

Jeep Patriot були як передньопривідні (з 2-літровим мотором) так і повнопривідні з мотором 2,4 л.

Ахіллесова п'ята і головний біль власників Jeep Patriot – варіатор японської фірми JATCO.

Він дуже не любить різких стартів, інтенсивних прискорень, пробуксовки та інших активностей з боку водія.

Найчастіше проблеми з ним починаються при пробігу близько 100 тисяч кілометрів.

Ремонт варіатора - заняття вельми дороге і розтягнуте в часі, а фахівців, здатних якісно полагодити такий вузол, в Україні залишилося не багато.

Автомобілі з механічною коробкою передач, як наш сьогоднішній герой, таких проблем не мають.

Правда, іноді – раз в 100-150 тисяч - тут потрібно міняти зчеплення (як і на будь-якому іншому автомобілі з механікою).

Обходиться така операція 300-500 доларів (в залежності від апетитів сервісу і "оригінальності" запчастин).

Підвіска у Jeep Patriot досить міцна і надійна.

Навіть експлуатація нашими дорогами дозволяє основним елементам (амортизаторам, пружинам, важелям) виходжувати по 100, а то і 150 тисяч кілометрів.

Найчастіше (кожні 40-50 тис км) вимагають заміни лише відносно недорогі сайлетблокі і втулки стабілізатора.

Уніфікація з Mitsubishi Outlander виявилася власникам Jeep Patriot хорошим подарунком – проблем із запасними частими немає.

Їх вибір і наявність на складах можуть тільки потішити.

Перейняв Jeep Patriot від свого японського брата і не зовсім вдалу конструкційну особливість задньої підвіски.

Болти на важелях сходження (який в народі називають "гантелями" за характерну форму) закисають при пробігу близько 100 тисяч кілометрів.

В результаті регулювання кутів установки коліс на задній осі стає неможливим і важелі ці доводиться міняти не дивлячись на те, що вони ще не вичерпали свій ресурс.

Якщо розвал-сходження регулювати частіше – таких проблем не виникає.

Щодо електрики, спорідненість з японським Mitsubishi Outlander – дуже вагомий плюс.

З Jeep Patriot "електричних" пригод не відбувається практично ніколи.

Відзначити можна хіба що питання, характерне для всіх автомобілів, привезених з США – частоти радіоприймача.

Багато власників змінюють головний пристрій або просто не слухають радіо.

Використання агрегатної бази Mitsubishi Outlander зробило Jeep Patriot вельми надійним автомобілем, який дуже рідко завдає клопоту своєму власникові.

Єдина "слабка ланка" – варіатор.

Тут або потрібно бути готовим до його заміни\ремонту або експлуатувати автомобіль в дуже делікатному режимі, тоді його ресурс може виявитися більш прийнятним.

Источник материала
Поделиться сюжетом