Google зробить жорсткішими правила розміщення політичної реклами
Google зробить жорсткішими правила розміщення політичної реклами

Google зробить жорсткішими правила розміщення політичної реклами

Про це повідомляють Ведомости з посиланням на повідомлення компанії.

При розміщенні політичної агітації рекламодавці зможуть визначити цільову аудиторію тільки за трьома параметрами - стать, вік і місце проживання з точністю до поштового індексу.

Їм також буде дозволено буде таргетинг за контекстом - показувати свою рекламу людям, яких цікавлять схожі теми.

Нові правила протягом тижня почнуть діяти в Великобританії, де в грудні пройдуть дострокові парламентські вибори.

До кінця року вони будуть також введені для Євросоюзу, а з січня 2020 року - для інших країн.

Источник материала
Поделиться сюжетом