В Україні прийняли новий законопроєкт, норми якого дозволяють відкрито порівнювати в рекламі свій товар з товарами конкурентів.
Бренди та раніше вели "порівняльну" війну.
Однак раніше юристи побоювалися вести таку рекламу в відкриту.
Наприклад, в Києві за допомогою банерів воювали Mc.
Donalds і KFC, але далі Південного вокзалу така реклама не поширилася.
Такими ж способами "розважаються" і піарники в спорті.
"Вовки" та "щуки" – здавалося б, дуже неоднозначне порівняння.
Однак, клубні прес-служби потрапили точно в яблучко, використовуючи кадри з радянського "Ну, Постривай!".
Такі прийоми класно спрацьовують як на утримання вже наявних підписників, так і на залучення нових.
Адже уболівальник отримує максимум емоцій від саркастичного "стьобу" противника.
Такий формат заманювання аудиторії – нова стежка для піару вітчизняного спорту.
Гумор, що заходить всім, наочні картинки, а головне – шалений фідбек від уболівальників.
Так що своїх цілей подібний інтертеймент в Stories все-таки домігся.