Хокейні клуби "потролили" один одного в соцмережі кадрами з радянського мультфільму: фото
Хокейні клуби "потролили" один одного в соцмережі кадрами з радянського мультфільму: фото

Хокейні клуби "потролили" один одного в соцмережі кадрами з радянського мультфільму: фото

В Україні прийняли новий законопроєкт, норми якого дозволяють відкрито порівнювати в рекламі свій товар з товарами конкурентів.

Бренди та раніше вели "порівняльну" війну.

Однак раніше юристи побоювалися вести таку рекламу в відкриту.

Наприклад, в Києві за допомогою банерів воювали Mc.

Donalds і KFC, але далі Південного вокзалу така реклама не поширилася.

Такими ж способами "розважаються" і піарники в спорті.

"Вовки" та "щуки" – здавалося б, дуже неоднозначне порівняння.

Однак, клубні прес-служби потрапили точно в яблучко, використовуючи кадри з радянського "Ну, Постривай!".

Такі прийоми класно спрацьовують як на утримання вже наявних підписників, так і на залучення нових.

Адже уболівальник отримує максимум емоцій від саркастичного "стьобу" противника.

Такий формат заманювання аудиторії – нова стежка для піару вітчизняного спорту.

Гумор, що заходить всім, наочні картинки, а головне – шалений фідбек від уболівальників.

Так що своїх цілей подібний інтертеймент в Stories все-таки домігся.

Источник материала
Поделиться сюжетом