"Тільки не на обличчя": київська пельменна шокувала мережу сексистською рекламою
"Тільки не на обличчя": київська пельменна шокувала мережу сексистською рекламою

"Тільки не на обличчя": київська пельменна шокувала мережу сексистською рекламою

"Тільки не на обличчя".

Слова, про які можна забути, насолоджуючись фірмовим П.

пельмешком на Бессарабці", – підписаний знімок з дівчиною в інстаграмі @p.

Користувачі соціальних мереж обурені провокативною рекламою закладу.

"Пельмені були відмінні, а СММ ваш – сексистське л*йно", "Воно вам треба було – такий PR? Ну в пабліки попадете антисексистські", "Неймовірно до чого дійшов прогрес! Як можна робити рекламу на тему насильства?", "Навіть якщо відкинути всі гендерні моменти і порядність, то тут тупо нема професійності – бо це найлегше, намагатися зачепити темою сексу.

І це точно не креативність – а бідність мислення!" – пишуть інтернет-юзери у коментарях.

"П.

Представники закладу на критику не відреагували, а опублікували ще одне рекламне фото, на якому хлопець через купюру намагається занюхати "доріжку" і тримає у руках пельмені.

"дорогА дор.

Всі дороги Києва ведуть в одне місце! Місце, де знають як і з чим приготувати тобі порцію гарячих", – йдеться у підписі до скандальної публікації.

"П.

Источник материала
Поделиться сюжетом