Lexus UX з'явився в продажу в минулому році, але вже отримав "народну" назва "УХ".
І тут справді є чому дивуватися.
По суті, він прийшов на зміну гібридному хетчбеку СТ200h, але по духу – це інший автомобіль.
Він став кросовером, тому назву отримав від слів Urban (міський) і Х (кросовер).
Є на що дивитися.
Дизайн UX оригінальний – форми кузова такі, ніби самураї катанами обрубали.
Погляньте на ці рубані форми, прямокутні арки коліс, прикриті грубуватим пластиком позашляхового обвісу.
До речі, двері і крила виготовлені зі сплаву алюмінію, а двері багажника – з композитних матеріалів.
Але "родзинка" – це задня частина.
І не через оцей колір хурми, який "Лексус" називає палаючий сердолік.
Тут у машини явно проявляються "плечі", вершини яких прикрашені ліхтарями з плавниками.
До речі, вони виконують аеродинамічну функцію, покращуючи стабільність на високих швидкостях.
Ну і задні ліхтарі з'єднані смугою зі 120 світлодіодів товщиною в 3 см.
У салоні все не так радикально – відразу впізнається фірмовий стиль "Лексуса".
Тільки прилади й кнопки трохи зменшені.
Вперше для Lexus тут нова текстура обробки, що нагадує волокнисту структуру японського паперу "васі" (з наголосом на останнбому складі).
Над центральною консоллю – 10,3-дюймовий екран, на який може виводитися картинка з 4-ох камер.
На козирку панелей – регулятор зміни режимів їзди і відключення ESP.
За селектором коробки передач є поличка для безконтактної зарядки смартфона.
Якщо на передніх сидіннях місця вистачає і пасажирам, і водієві, то ззаду сам за собою – вже впритул.
А багажник взагалі малуватий – усього на 220 літрів.
Адже тут в підпіллі батарея.
Тому багажник на даху стане в нагоді не тільки щоб на відпочинок їздити, а й просто в супермаркет.
А ще в багажнику є "барсетка", яка вміщує складену шторку багажника.
Якщо вона не потрібна, то просто лежить в сумочці і місця багато не займає.
І їде, і економить.
У нас на тесті – топовий гібридний Lexus UX 250h.
У нього гібридна силова установка четвертого покоління.
До її складу входить той же новий мотор Dynamic Force, але зі збільшеним до 14:1 ступенем стиснення і зниженою до 145 к.
Разом з електромотором віддача досягає 178 л.
с., і електромотор тут досить сильний – 80 кіловат або 109 сил і 202 Нм тяги.
У бензинового двигуна всього 188 Нм.
Допомогу електромотора відчуваєш в будь-якому режимі.
Правда, "Спорт" мені не дуже сподобався, дуже часто заганяє мотор в високі оберти, а ось виграш в динаміці не такий вже виразний.
Краще просто включити спортивний режим трансмісії.
Нова ера.
Зрозуміло, що найновіший "Лексус" під зав'язку забитий електронікою.
Але не завжди вона працює коректно.
Так, комплексна система безпеки Lexus Safety System+ другого покоління тепер навіть в темряві розпізнає пішоходів або тварин і при необхідності гальмує.
Але якщо здаєш задом, вона занадто чутлива.
Іноді навіть лякає мене до чортиків.
Наприклад, варто при їзді назад десь недалеко з'явиться пішоходу або машині, він гальмує в підлогу так, що козирки відкриваються.
І нічого зробити не можеш – доводиться стояти, хоча перешкоди далеко і навіть не йдуть в твою сторону.
В цілому, Lexus UX 250h залишив враження дуже інноваційного, сучасного автомобіля, який якнайкраще підходить для українських міст.
І так, він зовсім не "жіночий" хіба що з таким яскравим кольором.
А в більш серйозному забарвленні – дуже навіть чоловічий чи сімейний автомобіль на кожен день.
Автор: Сергій Волощенко.