16:45, 06 грудня 2019.
Кіно і музика.
Щоб отримати лімітовану версію напою, потрібно взяти участь у "Галактичному полюванні".
При дотику до етикетки мечі світяться приблизно п'ять секунд / скріншот.
Компанія Coca-Cola випустила в Сінгапурі обмежену версію газованої води без цукру з вбудованими OLED-панелями в етикетці пляшок.
Про це пише Meduza.
Випуск присвячений прем'єрі фільму «Скайвокер.
Схід – дев'ятого епізоду «Зоряних воєн», що завершує космічну сагу.
Доступні дві версії пляшки: на одній Рей тримає синій світловий меч, на іншій зображений Кайло Рен з червоним мечем.
При дотику до етикетки мечі світяться приблизно п'ять секунд.
Але ресурс вбудованого акумулятора обмежений – кожен меч може загорятися не більше 500 разів.
Всього компанія випустила вісім тисяч пляшок «коли» із сяючими мечами.
Вони будуть доступні тільки в Сінгапурі в 45 магазинах 7-Eleven, розташованих в різних точках міста.
Keep your eyes on these Limited Edition Освітленої Star Wars: The Rise Of Skywalker Coca-Cola No Sugar Bottles! In anticipation of the upcoming movie, we will be releasing 5 clues to 5 locations per day on our FB, IG, and on website where to get your hands on one over the next 3 weekends (Fri - Sun) from 6 to 22 Dec.
Let the #Galactic.
Hunt begin! >> Link in bio Catch Star Wars: #The.
Skywalker in cinemas this 19 December.
WarsSG *T&C applies.
Публікація від Coca-Cola Singapore (@cocacolasg) 4 Груд 2019 в 5:00 PST.
Щоб отримати лімітовану версію напою, потрібно взяти участь у «Галактичному полюванні» з досить незвичайними правилами: треба розгадувати загадки та шукати «провідників», які дозволять придбати рідкісну пляшку за звичайною ціною.
Раніше УНІАН повідомляв, що в США випустили кросівки з підошвою, заповненою святою водою.
#кіно.