"Гуцульська овеча бриндзя" стала першим українським географічним брендом
"Гуцульська овеча бриндзя" стала першим українським географічним брендом

"Гуцульська овеча бриндзя" стала першим українським географічним брендом

13:47, 09 грудня 2019.

Агро.

"Гуцульська овеча бриндзя" - це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС.

Традиції виготовлення овечої бриндзі беруть свій початок ще з 15 століття / фото УНІАН.

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зареєструвало перший товар, який має позначку географічного бренду.

Ним стала "гуцульська овеча бриндзя".

Про це повідомляє "Громадське" с посиланням на інформаційно-аналітичний портал агропромислового комплексу України.

"Гуцульська овеча бриндзя" - це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС.

Заявку на реєстрацію географічного зазначення було подано громадською спілкою "Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів" до Мінекономіки 19 грудня 2018 року", - йдеться у повідомленні.

Географічне зазначення - це назва продукту, який виробляється на конкретній території.

Такими зазначеннями є, наприклад, коньяк, шампанське, сир фета тощо.

В Україні, окрім бриндзі, такими брендами можуть стати мелітопольські черешні.

Раніше Верховна Рада ухвалила закон, який дозволяє запроваджувати в Україні власні географічні бренди.

Президент Зеленський підписав його 9 жовтня 2019 року.

Зазначимо, що "гуцульська овеча бриндзя" - це сир, що виготовляється з овечого молока на полонинах Карпат в регіоні Івано-Франківської, Закарпатської та частково Чернівецької областей.

Традиції виготовлення продукту беруть свій початок ще з 15 століття.

#український бренд#бренди#експорт сиру.

Источник материала
Поделиться сюжетом