13:47, 09 грудня 2019.
Агро.
"Гуцульська овеча бриндзя" - це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС.
Традиції виготовлення овечої бриндзі беруть свій початок ще з 15 століття / фото УНІАН.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зареєструвало перший товар, який має позначку географічного бренду.
Ним стала "гуцульська овеча бриндзя".
Про це повідомляє "Громадське" с посиланням на інформаційно-аналітичний портал агропромислового комплексу України.
"Гуцульська овеча бриндзя" - це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС.
Заявку на реєстрацію географічного зазначення було подано громадською спілкою "Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів" до Мінекономіки 19 грудня 2018 року", - йдеться у повідомленні.
Географічне зазначення - це назва продукту, який виробляється на конкретній території.
Такими зазначеннями є, наприклад, коньяк, шампанське, сир фета тощо.
В Україні, окрім бриндзі, такими брендами можуть стати мелітопольські черешні.
Раніше Верховна Рада ухвалила закон, який дозволяє запроваджувати в Україні власні географічні бренди.
Президент Зеленський підписав його 9 жовтня 2019 року.
Зазначимо, що "гуцульська овеча бриндзя" - це сир, що виготовляється з овечого молока на полонинах Карпат в регіоні Івано-Франківської, Закарпатської та частково Чернівецької областей.
Традиції виготовлення продукту беруть свій початок ще з 15 століття.
#український бренд#бренди#експорт сиру.