Компанія Hyundai Motor розсекретила свої плани з електрифікації автомобілів.
Так, до 2025 року південнокорейський автовиробник планує стати одним із трьох лідерів за виробництвом електромобілів.
Зокрема, Hyundai планує до 2025 року щорічно продавати 670 тисяч автомобілів на електротязі.
З них 560 тисяч це електромобілі, й 110 тисяч – транспортні засоби з паливними елементами.
Також компанія планує електрифікувати більшість нових моделей на ключових ринках, наприклад, у Південній Кореї, США, Китаї та Європі до 2030 року.
Аналогічну ціль має Hyundai й у Індії та Бразилія, однак до 2035 року.
Крім електромобілів стратегія включає виробництво повітряних транспортних засобів (PAV) та робототехніки.
Також можливе виробництво скутерів й запуск сервісів спільного використання, що дозволить компанії стати масштабним постачальником “інтелектуальних мобільних рішень”.«Ключовим фактором нашої майбутньої стратегії є орієнтація на клієнтів та представлення найбажаніших товарів та послуг, – зазначили в Hyundai.
– Ми хочемо запропонувати розумний досвід мобільності, який відповідає потребам наших клієнтів, використовуючи передові технології».Варто зазначити, що в рамках стратегії Hyundai інвестує в дослідження та розробки близько 46 мільярдів євро до 2025 року.
Як арніше повідомляв Autogeek, в Hyundai озвучили характеристики представленого в рамках автошоу в Гуанчжоу електромобіля Lafesta EV.
За матеріалами: Electrive.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.