Компанія Nissan перетворила свій електромобіль LEAF в «різдвяну ялинку».Бестселер серед електромобілів обладнали ефектним святковим світлодіодним дисплеєм, який повністю забезпечується електроживленням від власної системи рекуперації енергії при гальмуванні.Для перетворення Nissan LEAF в Nissan TREE, тобто різдвяну ялинку, був створений спеціальний проект.
З його допомогою спеціалісти компанії змогли продемонструвати роботу систему e-Pedal та режиму B-mode, а саме те, як вони дозволяють «запасати» енергію в процесі гальмування і уповільнення автомобіля, збільшуючи величину пробігу без підзарядки.
Так, під час роботи e-Pedal можна «запасати» енергію гальмування.
Це відбувається наступним чином: кінетична енергія, що вивільняється при гальмуванні або уповільненні автомобіля, перетворюється в електричну, яка надходить до акумуляторної батареї і заряджає її.
Тій же меті служить режим B-mode – функція, яка здійснює рекуперацію енергії гальмування, коли водій, як зазвичай, використовує педаль гальма.
Створюючи Nissan TREE в компанії хотіли продемонструвати, що кожен бажаючий може попіклуватися про природу й виробляти енергію, сівши за кермо електромобіля.
«Сани Санта-Клауса не повинні бути єдиним святковим видом транспорту.
Ми хотіли, щоб в ці дні Nissan LEAF став ще більш веселим і, повертаючись додому, ніс людям радість, – зазначила Хелен Перрі (Helen Perry), глава підрозділу електромобілів в Nissan Europe.
– Ми сподіваємося, що цей унікальний автомобіль надихне людей на роздуми про нескінченні переваги рекуперації енергії.
Майже 10 років минуло з тих пір, коли LEAF вперше був представлений в Європі, і Nissan як і раніше зосереджений на тому, щоб робити життя покупців більш «стійким» завдяки електромобілям».Електромобіль також прикрасили тисячами світлодіодів, мерехтливими кулями і фігуркою оленя, завдяки чому він почав світитися яскравіше, ніж ніс Рудольфа.
Варто зазначити, що в середньому Nissan LEAF виробляє (за рахунок рекуперації) 744 к.
Вт чистої енергії, проїхавши 18 тисяч кілометрів.
Ця зекономлена енергія еквівалентна 20% від сумарного споживання електрики середнім європейським домогосподарством за рік.
Більше того, водії Nissan LEAF можуть генерувати достатньо енергії, щоб забезпечити живленням:Як раніше повідомляв Autogeek, європейська компанія з безпеки транспортних засобів DEKRA випробувала на міцність Nissan Leaf першого покоління.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.