В анексованому Росією Криму продовжує роботу компанія, пов'язана з німецьким авіаперевізником Lufthansa.
Про це йдеться в розслідуванні видання "Настоящее время" та антикорупційного проекту "Муніципальний сканер".
Робота над ним велася два роки, розслідування отримало назву "Кримський архів".
Як повідомляється, після окупації Криму в 2014 році в Севастополі відкрила філію компанія "Аэромар".
Вона не має окремої юридичної особи, а фіксація її в реєстрі юросіб з'явилася 25 червня 2014 року на сторінці АТ "Аеромар".
На початку липня у компанії повідомили, що філія обслужила свій перший рейс спеціального льотного загону авіакомпанії "Росія".
Контрольний пакет акцій (51%) "Аеромара" належить "Аэрофолоту".
Інші через дочірні британські та німецькі фірми належать німецькому авіаперевізнику Deutsche Lufthansa AG.
Також сімферопольська філія "Аеромара" фігурує на офіційному сайті держзакупівель у Росії.
У серпні 2015 в приміщення, яке орендує філія в Сімферополі, провели ремонт за держконтрактом на суму 38 тисяч доларів.
"Санкції ЄС прямо забороняють інвестиції в туристичний і транспортний сектори на території анексованого Криму.
Офіційно встановити, чи вважається діяльність компанії, пов'язаної з Lufthansa, порушенням санкцій, може Європейський суд.
І скарга повинна надійти від органів, відповідальних за санкційний контроль в конкретній країні ЄС, тобто в Німеччині", - уточнили в "Теперішньому часі".
Видання відправило запит в департамент Міністерства фінансів Німеччини ще на початку квітня 2018-го, але відповіді до моменту публікації так і не отримало.
У головному офісі німецької Lufthansa Group у відповідь на запит пообіцяли підготувати відповідь максимально швидко, але через два тижні надіслали відмову.
"На жаль, ми не можемо прокоментувати ваш запит.
Дякуємо за ваше розуміння", – написала в електронному листі Керстін Синтія Лау, директор з міжнародних комунікацій LSGgroup.
"Аеромар" також не може відповісти на запит з середини березня.