Нейромережа компанії здатна "домалювати" відсутні частини двомірних малюнків, перетворюючи їх на повноцінні об'ємні зображення.
У перспективі технологія зможе створювати цілі віртуальні світи зі звичайних малюнків за долі секунди, повідомляє Thenextweb.
Як працює нейромережа.
Алгоритм під назвою DIB-R може прогнозувати, як 2D-зображення буде виглядати в трьох вимірах – він розраховує освітлення, текстуру й глибину майбутньої об'ємної моделі.
За заявою розробників, механізм роботи ШІ можна порівняти з особливостями людського зору, які дозволяють "перетворити" видиме різними очима зображення в стереоскопічну картинку.
Робота алгоритму DIB-R.
За словами представників NVIDIA, нова технологія буде потрібна не лише в ігровій та мультимедійній галузях, але й допоможе автономним роботам безпечно взаємодіяти з навколишнім середовищем, дозволяючи їм "відчувати" глибину простору.
Уявіть, що ви можете зробити фото, на основі якого сформується 3D-модель.
Це означає, що ви можете поглянути на сцену, знімок якої зробили, з різних ракурсів.
Ви можете взяти старі фотографії з вашої фотоколекції, перетворити їх в 3D-сцени та вивчати їх, як ніби ви там присутні,.
– заявив глава підрозділу ШІ NVIDIA Санья Фідлер.
Розробники алгоритму стверджують, що DIB-R може перетворювати 2D-зображення тварин в реалістичне 3D-зображення менш ніж за секунду.
У перспективі можливість рендеру тривимірних об'єктів та світів за фотографіями може привести до появи нових способів створення контенту, включаючи дизайн ігор з відкритим світом на кшталт Skyrim або Grand Theft Auto.
Коли з'явиться алгоритм.
Дата релізу версії алгоритму для розроблювачів поки не оголошена.
Більш детально ознайомитися з особливостями роботи DIB-R можна в офіційному блозі NVIDIA.