15:05, 10 грудня 2019.
Русский міръ.
14.
В інциденті винна рекламна компанія-субпідрядник, що розміщувала рекламу.
У Росії сконфузились з соціальною рекламою / Info.
На електронних щитах у російському місті Орел запустили соціальну рекламу з грубою помилкою.
Реклама присвячена турботі про ветеранів.
Проте, текст на екрані свідчить, що турботи потребують не ветерани, а «ветеринари».
Фото з електронного табло опублікував місцевий сайт Infoorel.
Повідомляється, що замовила рекламу організація «Волонтери перемоги».
Журналісти не знають, скільки ще електронних табло в місті закликали городян піклуватися про ветеринарів.
Зазначається, що зазвичай рекламу на такі табло завантажують з одного носія.
Координатор орловського відділення організації «Волонтери Перемоги» повідомив журналістам Znak.
com, що в інциденті винна рекламна компанія-субпідрядник, що розміщувала рекламу.
«Ця соціальна реклама була запущена по всій країні.
В нашій області замовлення розмістив Центр молоді „Політ“, а виконувала його фірма „Чотири сезони“.
З'ясувалося, що дизайнер організації навіщось відкрив вже готовий макет і вніс ці зміни.
Фірма визнала свою помилку і готує заяву.
Все вже виправили», — повідомив співрозмовник.
Раніше в Росії на банері соцреклами зобразили гітлерівський бомбардувальник Heinkel He 111 часів Другої світової війни.
#Росія#реклама.