Особливості швидкісного китайського потяга.
У порівнянні з робочими швидкісними поїздами новинка має більш подовжену і обтічну форму, і в її вагонах забезпечений вищий рівень освітленості.
На думку експертів, у Китаї вже закладена основа для запуску будівництва експериментальної високошвидкісної лінії для такого потяга і організації виробництва відповідного обладнання.
До слова, на сьогодні найшвидшою електромагнітною дорогою у світі є шлях між міжнародним аеропортом Пудун і станцією метро Лун'ян в Шанхаї.
Довжина лінії складає близько 30 кілометрів.
По ній потяг проїжджає за 7 хвилин і 20 секунд на швидкості в 430 кілометр на годину.
Так виглядатиме салон китайського потяга.
Хто розробляє потяг.
Розробником поїзда виступає провідний китайський виробник CRRC.
Проєкт стартував у липні 2016 року.
У дослідженнях брали участь понад 30 підприємств, вузів та інститутів з різних районів країни.
Переваги технології.
Конструктор CRRC Qingdao Sifang Чжан Чжицян запевняє, що поїзд на магнітній подушці характеризується високою швидкістю, великим прискоренням і відмінною здатністю подолання схилів.
Завдяки цьому він зможе знайти застосування в перевезеннях пасажирів як на далекі, так і на малі та середні відстані.