Від маленької майстерні в квартирі до успішного бізнесу: як український бренд підкорив Америку
Від маленької майстерні в квартирі до успішного бізнесу: як український бренд підкорив Америку

Від маленької майстерні в квартирі до успішного бізнесу: як український бренд підкорив Америку

Хлопці зізналися виданню Coma, що досі згадують швейну машинку, на якій пошили свій перший шкіряний гаманець.

Віктор займався пошиттям шкіряних аксесуарів, а Павло шукав шляхи збуту.

Звичайно, першими клієнтами молодих підприємців були переважно друзі та родичі.

Проте згодом вони обрали всесвітню торгову інтернет-платформу для хенд мейд товарів Etsy.

Хлопці влаштували бізнес з шкіряних аксесуарів / Фото Coma.

Відтоді їхні товари почали замовляти покупці з-за кордону, у тому числі і з Америки.

А оскільки закордонні покупці часто не готові були чекати свого замовлення більше двох тижнів, хлопці вирішили переїхати у США.

Вже через декілька місяців до чоловіків приєдналися їхні дружини.

Дружина Віктора – Тетяна домопомагала чоловіку із виробництвом, а Юля – дружина Павла взялася за всі фінансові справи.

Виробники дуже відкрито заявляють, що вони з України, а це додає особливої родзинки їхньому брендові в Америці.

Вони часто отримують схвальні відгуки від клієнтів.

Сім'ї переїхали в США заради успішного бізнесу / Фото Coma.

Так, дві сімейні пари, які повірили у свою мрію, підкорили американський ринок і вже п’ятий рік поспіль захоплюють світ.

Вони започаткували маленьке виробництво з п’яти людей.

Павло зізнається, що працювати з рідними завжди легше: з ними простіше домовитись, знайти якісь спільні рішення.

Источник материала
Поделиться сюжетом